tomisto Startet 26.November.2020 Link til dette innlegget Startet 26.November.2020 Hei Noen som vet hva blinkingen kommer av? Skrur på tenning og alle tente alarm indikator lys på 2 av totalt 4 alarmpanel begynner å blinke(veksler mellom svak og sterkt lys i panelet) på min dobbelt motor installasjon med 2 styreposisjoner. Ingen alarm eller feilkoder høres eller vises. Finner heller ingen indikasjon på hva dette kan være i manualen eller verksted håndbok. VP KAD 44 EDC type P/C med elektroniske spaker. Sitér dette innlegget Link to post
Kanalkapteinen Svart 26.November.2020 Link til dette innlegget Svart 26.November.2020 Er de to alarmpanelene som blinker knyttet til samme motor? Har motorene to separate startbatterier, så går det kanskje an å bytte om på disse for å se om noe endrer seg? Dette kan andre folk mye mer om, bare noen ideer fra min side. Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Optimist1 Svart 26.November.2020 Link til dette innlegget Svart 26.November.2020 Mener det er normalt at det skal blinke før du starter motor, du har hverken lading eller oljetrykk, derfor blinker de (samme på mine KAD44, har også . Skal bli borte ved oppstart. Prøv test knappen og se at alle lysende lyser konstant mens du holder knappen inne, samt at du får audio alarm. Hos meg blinker det på alle fire panelene såvidt jeg husker, inntil motorer er startet. Skal prøve å se hva som står i manualen:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.