Anthan Startet 11.Desember.2020 Link til dette innlegget Startet 11.Desember.2020 Overtatt et aldri så lite oppussings prosjekt. Båten har stått på land i 3 år og ikke vært tildekt, så kalesjen må byttes ut. Finner ingen nr på den, så håpet kanskje det var noen sjeler der ute som hadde noe info liggende. Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 12.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2020 (redigert) Ta en ringe-/mailrunde til ulike kalesjeleverandører, noen har sikkert riktig mal. Selv fikk jeg treff hos flere, og handlet hos Hansen Protection. Jeg manglet også malnummer. Den gamle kalesjen kan vel eventuelt også brukes som mal, den ser jo intakt ut på bildet. Redigert 12.Desember.2020 av Korsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
paarsand Svart 11.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2021 Jeg kan hjelpe deg med dette. Skal bare komme meg til en pc og finne mailen jeg har malnummeret på. Personlig er jeg i 'desperat jakt' etter en badeplattform til samme båt. Kanskje du kan dele litt info om platformen på din i retur? 😎 Sitér dette innlegget Link to post
paarsand Svart 11.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2021 Her er min agder lakkesje med malnummer. Mulig jeg er for sent ute og at du har funnet på noe, men jeg tar alt i bytte mot info om boreplattformer. :P Har fått beskjed av flere at dette kan være en "multi plattform for båter på 30 fot" Der stopper det, Maritim hadde visstnok denne for noen år siden men er utgått. Sitér dette innlegget Link to post
Anthan Svart 5.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2021 paarsand skrev On 11.3.2021 at 19.21: Jeg kan hjelpe deg med dette. Skal bare komme meg til en pc og finne mailen jeg har malnummeret på. Personlig er jeg i 'desperat jakt' etter en badeplattform til samme båt. Kanskje du kan dele litt info om platformen på din i retur? 😎 Takker så mye ! Selfølgelig kan jeg ta noen bilder og mål. Skal ut om noen dager, så kan jeg ordne med dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.