AtlanticBlue Startet 20.Desember.2020 Link til dette innlegget Startet 20.Desember.2020 (redigert) Hei. Jeg har en Nidelv 300 Sport fra 2005 stående på land i Oslo som har en kosmetisk gelcoatskade babord side hekk som jeg ønsker å få utbedret. Skaden har vært forsøkt utbedret tidligere uten særlig pent resultat da det er fargeforskjell i gelcoat. Se vedlagt bilde. Skaden er ca. 40x40cm stor, kun kosmetisk. Hadde vært fint å få dette utbedret før utsett til våren. Ønsker et skikkelig resultat til en grei slant med båtpenger. Hvilket firma kan anbefales for en slik type jobb? Redigert 20.Desember.2020 av arebecker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 20.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2020 Du kan jo sende en IM til @Eika her på forumet, han tar slike jobber. Men det kan jo hende det er andre som holder til nærmere deg. Mener Bærum Plast har vært anbefalt av flere her inne, men at de krever at du kommer til dem med båten. Litt av utfordringen med dette er jo at det krever en viss temperatur for å få et bra resultat. Da jeg plundret med gelcoatutbedringer i våres på vår båt var jeg i kontakt med en lokal guru i Sarpsborg. Han var helt klar på at det er for få som driver med dette og kan det, så å få presset prisen kan nok bli vanskelig. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
AtlanticBlue Svart 20.Desember.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2020 Takk for svar! Skal sjekke ut ? Hvis flere andre vet om noen eller har flere tips så setter jeg pris på innspill ? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 20.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2020 (redigert) Komodo skrev for 3 timer siden: Du kan jo sende en IM til @Eika her på forumet, han tar slike jobber. Men det kan jo hende det er andre som holder til nærmere deg. Takk for anbefalninga :) dette er noe jeg kan ta vettu, men det blir nok billigere med noen i som holder på i nærheten, må jo bo på hotell en natt eller to Men det skal sies, at jeg går med noen planer om bobil og alt utstyr jeg trenger i den, ser helt klart behovet og fordelene med ett mobilt gelcoat verksted, er det mange i samme havn som vil få reparert småskader, så vil det jo bli billigere også Redigert 20.Desember.2020 av Guest (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kanalkapteinen Svart 20.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2020 Gelcoatspesialisten (Geir Pedersen) i Stathelle reiser rundt og tar slike oppdrag. Gjorde flott jobb på min båt i alle fall. Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Windy37GM Svart 20.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2020 SM Service er helt rå... Brukt de selv 2 ganger, nydelig resultat. Prismessig aner jeg ikke hvor han ligger, men reparasjoene har vært bedre enn noe jeg har sett tidligere Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.