Jump to content

Reparere gelcoatskade 40x40 cm på Nidelv 300 Sport

AtlanticBlue

Recommended Posts

Hei.

Jeg har en Nidelv 300 Sport fra 2005 stående på land i Oslo som har en kosmetisk gelcoatskade babord side hekk som jeg ønsker å få utbedret.

Skaden har vært forsøkt utbedret tidligere uten særlig pent resultat da det er fargeforskjell i gelcoat. Se vedlagt bilde. Skaden er ca. 40x40cm stor, kun kosmetisk.

Hadde vært fint å få dette utbedret før utsett til våren. 

Ønsker et skikkelig resultat til en grei slant med båtpenger. Hvilket firma kan anbefales for en slik type jobb? :flag:

3D39B269-4201-4ABD-957B-95CD8A26A4D9.jpeg

Redigert av arebecker (see edit history)

Du kan jo sende en IM til @Eika her på forumet, han tar slike jobber. Men det kan jo hende det er andre som holder til nærmere deg. Mener Bærum Plast har vært anbefalt av flere her inne, men at de krever at du kommer til dem med båten. Litt av utfordringen med dette er jo at det krever en viss temperatur for å få et bra resultat. 

Da jeg plundret med gelcoatutbedringer i våres på vår båt var jeg i kontakt med en lokal guru i Sarpsborg. Han var helt klar på at det er for få som driver med dette og kan det, så å få presset prisen kan nok bli vanskelig. 

Komodo skrev for 3 timer siden:

Du kan jo sende en IM til @Eika her på forumet, han tar slike jobber. Men det kan jo hende det er andre som holder til nærmere deg. 

Takk for anbefalninga :) dette er noe jeg kan ta vettu, men det blir nok billigere med noen i som holder på i nærheten, må jo bo på hotell en natt eller to 

Men det skal sies, at jeg går med noen planer om bobil og alt utstyr jeg trenger i den, ser helt klart behovet og fordelene med ett mobilt gelcoat verksted, er det mange i samme havn som vil få reparert småskader, så vil det jo bli billigere også

Redigert av Guest (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...