mingebretsen Svart 16.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2021 (redigert) Båten er hentet ned, og arbeidet begynt. hele det elektriske anlegget var et større kaos, får heldigvis litt hjelp her til å få orden. grunnet forsinkelser med overtakelse, fikk jeg en ubrukt Raymarine 6000 autopilot. Eldre teknologi, men ubrukt, så håper denne skal fungere en stund, så slipper jeg den store utgiftenes det samme. En liknende var allerede installert, men fungerte ikke. Vi har lagt opp nye kabler og installert den nye enheten. Bytter ut gamle lamper med LED,og får system i ledninger og kontrollpanel. i regnvær lekker en dekksluke veldig. Denne skal byttes. Jeg fjernet luken i dag,og målte åpningen til 54cm x54. sliter med å finne luke etter nøyaktig disse mål. Lewmar ocean luke str 60 står «cut out» sektion 507mm, altså litt mindre. Men total størrelse er 574 x 574mm. Altså et par cm overlapp. Er det «innafor» og solid nok, eller må jeg bygge på, eller kappe større for at det skal være perfekt til mål av en luke. Ser forøvrig nevnte luke fåes til halv pris i USA, selv etter mvaer det store besparelser. Redigert 16.April.2021 av mingebretsen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hansa82 Svart 25.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2024 Dette begynte jo bra! Noe fremgang? Jeg ble nysgjerrig på denne... :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.