Kanalkapteinen Startet 22.Januar.2021 Link til dette innlegget Startet 22.Januar.2021 Jeg skal male opp motorrommet i båten med tokomponent polyuretanmaling, og nå er det meldt såvidt plussgrader noen dager. Skroget er ikke i sandwichkonstruksjon, men rein glassfiber. Jeg kan sette på varme innvendig og sikkert få 20 grader i motorrommet, men skroget vil jo være en del kaldere. Har noen erfaring med om dette går greit? Å pakke inn skrog i presenning for å lage et varmetelt er jo mulig, men vil bli en del jobb, så kunne tenke meg å unngå det. Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Knude Svart 22.Januar.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2021 Driver selv å smører toppcoat på bunn som er i vannet . Også over. Går fint med lokal oppvarming da lakken kunn trenger temperatur i overflaten du maler på. Jeg forvarmer flere timer før jeg catering. Så varme til alt er herdet. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Kanalkapteinen Svart 22.Januar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2021 Takk for svar @Knude! Hvis du går god for det føler jeg meg på trygg grunn Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.