TrikkerN Lønning Svart 2.April.2021 Link til dette innlegget Svart 2.April.2021 Big Horn skrev for 8 timer siden: Ser den, men lov å kommentere i medfør å holde publikum interessert. Som skrevet, gleder meg til fortsettelsen! Absolutt ? Link to post
leif_erikg Svart 6.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2021 Ja, klart det er lov å kommentere! Og ja, det er sponsing involvert. Ellers hadde ikke dette prosjektet latt seg gjennomføre :) Nå ligger vi klar i Bergen! Vi planlegger å kaste fortøyningene rundt kl 10 i morgen. Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
vestsiå Svart 7.April.2021 Link til dette innlegget Svart 7.April.2021 Ha fin og sikker tur, skal bli kjekt å følge denne. Fjellvett regel til sjøs....: det er ingen skam å snu/ søke havn. Bare ikke grav dere ned...... Link to post
Guest knerten67 Svart 7.April.2021 Link til dette innlegget Svart 7.April.2021 God tur,gleder meg til å følge dere Link to post
Koffie Svart 7.April.2021 Link til dette innlegget Svart 7.April.2021 (redigert) Gut tur, ikke glem kaffe! Redigert 7.April.2021 av Koffie (see edit history) Link to post
leif_erikg Svart 7.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2021 vestsiå skrev for 12 timer siden: det er ingen skam å snu/ søke havn. Helt enig, og det gjorde vi i dag. Hadde avgang kl 10, gikk til land igjen, og ventet til kvelden. Gikk videre når det hadde roet seg. Så nå er vi i gang! :) Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
leif_erikg Svart 13.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2021 Da har vi kommet oss til Stad og venter på været, som ser ut til å komme i morgen. Vi har lagt ut den første filmen fra selve turen nå. Håper den kan falle smak. Mye spennende i vente nå! :) https://youtu.be/LHzkeERJyOo Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
Guest knerten67 Svart 13.April.2021 Link til dette innlegget Svart 13.April.2021 Bra filmet så langt Link to post
vestsiå Svart 14.April.2021 Link til dette innlegget Svart 14.April.2021 Hvor ble det av den lille hjelpemotoren,? Link to post
AVAD Svart 15.April.2021 Link til dette innlegget Svart 15.April.2021 Måtte jo bare abonnere på denne på Youtube. Veldig spennende prosjekt. Ser litt kaldt ut, men båtfører er "glad i å ha det litt fælt" og båten klarer seg fint i det vi har fått sett i første episode. Flott filming og deilig behagelig kommentar-stemme. Dette dukket opp fordi jeg søkte litt mer info om min Mørebas 7200 i dag. Og da dukket også denne videoen (i dårlig kvalitet) av Ragnar Torseth's tur opp. Filmet under turen gjennom Nordvest-passasjen i 1979. www.youtube.com/watch?v=oSAfgrfjHt4 15 fot Rana fra Bergen-Bodø står ikke mye tilbake for det de gjorde i 1979. Så den først og denne etterpå og da er det lett å se at teknikken har gått fremover. Lykke til videre på turen! Gleder meg til fortsettelsen. Link to post
The Saint Svart 16.April.2021 Link til dette innlegget Svart 16.April.2021 Fantastisk, kommer til å følge! Har lurt på å ta lignende tur selv. Men i litt større båt. Link to post
Kanalkapteinen Svart 20.April.2021 Link til dette innlegget Svart 20.April.2021 Bra prosjekt :) En uke siden sist oppdatering på Youtube, hvordan ligger dere an @leif_erikg? Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Kanalkapteinen Svart 20.April.2021 Link til dette innlegget Svart 20.April.2021 ...og der kom en oppdatering ??? Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
leif_erikg Svart 20.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2021 Kanalkapteinen skrev for 4 timer siden: Bra prosjekt :) En uke siden sist oppdatering på Youtube, hvordan ligger dere an @leif_erikg? Hei! Det har blitt mye filming, og litt lite tid til redigering. Men endelig har jeg fått tid til å legge ut en film til. Øvelse med Redningsselskapet og Grotlesanden med en kort stopp i Kalvåg på veien. Vi har hatt veldig variert vær, men det har egentlig bare gjort opplevelsen mer spennende og mektig. Kommer flere filmer snart med noen klipp jeg håper og tror båtfolk vil like. AVAD skrev On 15.4.2021 at 22.52: Dette dukket opp fordi jeg søkte litt mer info om min Mørebas 7200 i dag. Jeg har faktisk selv hatt en Mørebas 7200. Flott båt! Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
leif_erikg Svart 25.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2021 Ble liggende værfast på Dypfest i Trøndelag, så neste film er klar allerede. En liten småbåthavn med 4-5 gjesteplasser. Midt i leien nesten. Litt øde, men vi ble utrolig godt tatt i mot av havneverten Bjørn og følte oss veldig velkommen! Billig å ligge der var det også! Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
Guest knerten67 Svart 3.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2021 Ikke ofte vi blir oppdatert. Link to post
leif_erikg Svart 12.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2021 Hei igjen! Nei, det har vært litt vanskelig å få tid til oppdatering. Det har rett og slett blitt for mye filming. Den gode nyheten er at vi nå sitter på veldig mye flott materiale fra den vakre kysten vår, fra en tid der det ikke er så mange folk som ferdes langs kysten. Men vi har fått lagt ut en ny film nå, og den viser blant annet litt fra Stadlandet, og ikke minst, kryssingen av Stad. Et av mange høydepunkter på turen vår :) Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
leif_erikg Svart 13.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2021 De som har fulgt med i andre medier vet at vi har kommet oss til Bodø nå. Vi har fått filmet utrolig mye flott kyst på veien, og gleder oss til å dele mer fra turen fremover. Om et par dager sitter jeg i følgebåten kursen sørover. Om værmeldingen holder seg håper jeg å bruke 3 dager på returen. Har tenkt å dokumentere denne turen litt også, selvom det vil bli en veldig annerledes tur enn den oppover kysten. Når jeg kommer hjem vil jeg redigere ferdig alle filmene fra turen. Jeg har ikke vært lengre nord enn Ålesund med båt før, og må bare si en ting her nå. For en vanvittig vakker kyst vi har nordover!! Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
AVAD Svart 13.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2021 (redigert) Så den siste i går kveld og må si meg imponert over den 15 foteren. Så ikke båten (en liten tid) i bølgedalene over Stad. Og den tok bølgene fint. Der kunne det fint vært mer film etter min smak. Men bevares. Utrolig artig å følge dere og fantastisk natur.... Her er link til del 4; Edit: sløve meg så ikke linken over. Vel vel. Redigert 13.Mai.2021 av AVAD (see edit history) Link to post
leif_erikg Svart 27.November.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2021 Da er del 5 og 6 også lagt ut. Vi var så heldige at mannskapet ombord på RS Mærsk ville vise oss rundt til på Romsdalskysten. En proff og hyggelig gjeng! I del 6 tar de oss med ut til Ona Fyr i strålende vær. Her ble det mange opplevelser jeg aldri kommer til å glemme! Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
pipe Svart 28.November.2021 Link til dette innlegget Svart 28.November.2021 Skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk med meg dette før nå. Men er i gang nå og har lagt til kanalen. Bra jobbet Link to post
leif_erikg Svart 12.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2021 pipe skrev On 29.11.2021 at 0.28: Skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk med meg dette før nå. Men er i gang nå og har lagt til kanalen. Bra jobbet Takker! Bedre sent enn aldri, og kjekt å høre at du følger :) Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
leif_erikg Svart 12.Desember.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2021 Ny film! :) Her går turen innom Bjørnsund der vi tilbrakte litt tid i en helg sammen med mannskapet på RS Mærsk. De var på vakt den helgen, men de kunne jo fint ha brukt tiden sin på noe annet. De valgte å vise oss litt rundt i området der, og de fulgte oss over Hustadvika og til Kvitholmen, som er nok en fantastisk plass i området der. Ble så inspirert av å være med den gjengen, og nå når jeg tittet igjennom alle klippene på nytt når jeg skulle redigere, så ble jeg nok en gang inspirert. Tenker man må melde seg til tjeneste for det lokale frivillige redningskorpset snart!... Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn