princess 2 Startet 14.Mars.2021 Del på Facebook Startet 14.Mars.2021 Hei. Eg tenkte eg sku lage ein prosjekt tråd om bytte av diesel tank i min Fairlain sqvadron 47. Som eg forstår må babord motor ut for og klare og få ut diesel tanken, diesel tanken er i aluminium og eg trur den leker i de bakre nedre hjørnet. Sitér dette innlegget Link to post
princess 2 Svart 21.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2021 Sitér dette innlegget Link to post
princess 2 Svart 21.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2021 Vil prøve og sparkle opp med belsona 1111 for og prøve og redde sesongen i år, og skifte tankene til hausten vinteren. Er de noke som veit om noken som lager tanker på Vestlandet som dei vil anbefale? Sitér dette innlegget Link to post
princess 2 Svart 27.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2021 Her er resultat etter støyping med belsona. Sitér dette innlegget Link to post
Hardingen Svart 27.April.2021 Del på Facebook Svart 27.April.2021 (redigert) Klarte du å få ut tanken med å berre ta ut ein maskin? . Eg bytta drivstofftankene i ein Fairline Phantom 43 eg hadde men måtte ut med begge maskinene for å få plass nok til å ta den ut, men din er nok mykje breiare så du klarte det med å ta ut ene maskina.. Eg byttet begge tankene for å vere sikker på at eg skulle slippe å gjere denne "øvelsen "igjen seinare. Fikk laget nye i rustfritt da dei gamle var i aluminium. Et verksted kopierte dei gamle. Redigert 27.April.2021 av Hardingen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
princess 2 Svart 27.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2021 Har ikkje hatt ut tankene enda, prøver først med belsona for og redde sesongen i år, tenker og ta jobben med og skifte tanker til vinteren, kor store tanker va de hos deg? Dyrt i rustfritt? Sitér dette innlegget Link to post
Hardingen Svart 28.April.2021 Del på Facebook Svart 28.April.2021 (redigert) var 700liter+ hver tank. Fikk laga de nye nokre få cm lågare for at dei skulle vere lettere å få inn i"krybba"de ligger i. Husker ikkje eksakt prisen men trur det var ca 35 båtlapper pr snute.:) Dette var i 2014 og båten var ein 2001 model. Den ene gamle tanken hadde mange mikroskopiske hull midt i bunnen som kom til syne ved trykkprøving og lekasje hvis den var over halvfull. Siden eg måtte ta ut begge maskinene for å få dette til, valgte eg å bytte begge til rustfritt for å være sikker på at eg ikkje måtte ta den andre seinare ein gang og ta samme "runden"ein gang til. Eg tok båten på land på slippen i båtlaget vårt med akterenden først og brukte lastebil med "jibb"på kranen for å få høyde nok og heiste maskinene opp inni båten og ut døren. Eg meiner å hugse at det kun var stussen sjøvannslangen var kobla på som måtte demonterast for å få dei ut døra. Tankane gjekk samme veien men dei var smalare og enklare å få ut ." ALT"går når man må.....:) Redigert 28.April.2021 av Hardingen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 28.April.2021 Del på Facebook Svart 28.April.2021 Hardingen skrev for 2 timer siden: Husker ikkje eksakt prisen men trur det var ca 35 båtlapper pr snute.:) Per tank altså? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
princess 2 Svart 29.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2021 Ja de er dyrt, men bytter ein til rustfritt så veit ein at tanker er gode, ska og få laget avtaping kran i bunn. Trur dei er ein del Støre dei motorane som eg har, Tamd 122. Må skru av kjølere girkasser for og få dei ut Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.