Jump to content

Prosjekt bytte diesel tank squadron 47

princess 2

Recommended Posts

Hei. Eg tenkte eg sku lage ein prosjekt tråd om bytte av diesel tank i min Fairlain sqvadron 47. Som eg forstår må babord motor ut for og klare og få ut diesel tanken, diesel tanken er i aluminium og eg trur den leker i de bakre nedre hjørnet.

DF8FD6FA-0AC4-450B-BF46-F77EA3CEF7CB.jpeg

C32F80B7-9484-457B-AB74-98D3E4FD8EC4.jpeg

• 1 month later...

Vil prøve og sparkle opp med belsona 1111 for og prøve og redde sesongen i år, og skifte tankene til hausten vinteren. Er de noke som veit om noken som lager tanker på Vestlandet som dei vil anbefale?

Klarte du å få ut tanken med å berre ta ut ein maskin? . Eg bytta drivstofftankene i ein Fairline Phantom 43 eg hadde men måtte ut med begge maskinene for å få plass nok til å ta den ut, men din er nok mykje breiare så du klarte det med å ta ut ene maskina..

Eg byttet begge tankene for å vere sikker på at eg skulle slippe å gjere denne "øvelsen "igjen seinare. Fikk laget nye i rustfritt da dei gamle var i aluminium. Et verksted kopierte dei gamle.

Edited by Hardingen (see edit history)

Har ikkje hatt ut tankene enda, prøver først med belsona for og redde sesongen i år, tenker og ta jobben med og skifte tanker til vinteren, kor store tanker va de hos deg? Dyrt i rustfritt?

var 700liter+ hver tank. Fikk  laga de nye nokre få cm lågare for at dei skulle vere lettere  å få inn i"krybba"de ligger i.

Husker ikkje eksakt prisen men trur det var ca 35 båtlapper pr snute.:) 

Dette var i 2014 og båten var ein 2001 model.

Den ene gamle tanken hadde mange mikroskopiske  hull midt i bunnen som kom til syne ved trykkprøving og lekasje hvis den var over halvfull.

Siden eg måtte ta ut begge maskinene for å få dette til,  valgte eg å bytte begge til rustfritt for å være sikker på at eg ikkje måtte ta den andre seinare ein gang og ta samme "runden"ein gang til.

Eg tok båten på land på slippen i båtlaget vårt med akterenden først og brukte lastebil med "jibb"på kranen for å få høyde nok og heiste maskinene opp inni båten og ut døren. Eg meiner å hugse at det kun var stussen sjøvannslangen var kobla på som måtte demonterast for å få dei ut døra. Tankane gjekk samme veien men dei var smalare og enklare å få ut  ." ALT"går når man må.....:)     

Edited by Hardingen (see edit history)

Ja de er dyrt, men bytter ein til rustfritt så veit ein at tanker er gode, ska og få laget avtaping kran i bunn. Trur dei er ein del Støre dei motorane som eg har, Tamd 122. Må skru av kjølere girkasser for og få dei ut