Jump to content

Prosjekt bytte diesel tank squadron 47

princess 2

Recommended Posts

• 1 måned senere...

Klarte du å få ut tanken med å berre ta ut ein maskin? . Eg bytta drivstofftankene i ein Fairline Phantom 43 eg hadde men måtte ut med begge maskinene for å få plass nok til å ta den ut, men din er nok mykje breiare så du klarte det med å ta ut ene maskina..

Eg byttet begge tankene for å vere sikker på at eg skulle slippe å gjere denne "øvelsen "igjen seinare. Fikk laget nye i rustfritt da dei gamle var i aluminium. Et verksted kopierte dei gamle.

Redigert av Hardingen (see edit history)

var 700liter+ hver tank. Fikk  laga de nye nokre få cm lågare for at dei skulle vere lettere  å få inn i"krybba"de ligger i.

Husker ikkje eksakt prisen men trur det var ca 35 båtlapper pr snute.:) 

Dette var i 2014 og båten var ein 2001 model.

Den ene gamle tanken hadde mange mikroskopiske  hull midt i bunnen som kom til syne ved trykkprøving og lekasje hvis den var over halvfull.

Siden eg måtte ta ut begge maskinene for å få dette til,  valgte eg å bytte begge til rustfritt for å være sikker på at eg ikkje måtte ta den andre seinare ein gang og ta samme "runden"ein gang til.

Eg tok båten på land på slippen i båtlaget vårt med akterenden først og brukte lastebil med "jibb"på kranen for å få høyde nok og heiste maskinene opp inni båten og ut døren. Eg meiner å hugse at det kun var stussen sjøvannslangen var kobla på som måtte demonterast for å få dei ut døra. Tankane gjekk samme veien men dei var smalare og enklare å få ut  ." ALT"går når man må.....:)     

Redigert av Hardingen (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...