Bellil Startet 10.Mai.2021 Del på Facebook Startet 10.Mai.2021 Nå har jeg fått et nytt drev i hus og før jeg setter det på må det vel behandles med noe drevspray det også, men hva anbefaler dere? Jeg ønsker selvfølgelig ikke noe med farge. Nå skal det få lov til å lyse ut til verden slik at alle andre kan si "Å fa... Han røyk på noen utgifter i år" Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Mr_Stian Svart 10.Mai.2021 Del på Facebook Svart 10.Mai.2021 (redigert) Fikk nettopp også nyt dpe drev. Jeg tok på vanlig grå drevspray med en gang. Ser veldig kjedelig Ut, men ifølge forhandler så var det bedre å gjøre det slik en å la det være. Gjennomsiktig drevspray eller tilsvarende har jeg dårlig erfaring med så gikk rett på vanlig. Redigert 10.Mai.2021 av Mr_Stian (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 25.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2021 Jeg sprayet på den klare fra Seajet. Nå har jeg klar på nytt og grå på gammelt, begge fra Seajet. Skal komme med oppdatering til høsten om det er noen forskjell. Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Ar83 Svart 25.Mai.2021 Del på Facebook Svart 25.Mai.2021 Hva koster nytt drev og hva var leveringstid? Anbefalte leverandører? Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 25.Mai.2021 Del på Facebook Svart 25.Mai.2021 (redigert) Jeg betalte 115.000 ferdig montert på båt. Da stod båten på land med det gamle drevet demontert. Levert på ca 1 uke Redigert 25.Mai.2021 av Mr_Stian (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 26.Mai.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2021 Jeg betalte (skal betale for hele regningen er ikke mottatt enda) 99.000,- fritt levert på døren hjemme i Mosseregionen. Fra depositum var betalt tok det i overkant av to uker. Det skal legges til at dette inkluderer frakt fra Sverige og tollklarering etc. Betaling til utlandet tar også noe mere tid. Fra min lokale VP-pusher kunne jeg få drevet på to dager til ca 123.000. Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
NBF16 Svart 26.Mai.2021 Del på Facebook Svart 26.Mai.2021 Om båten står på land halve året vet jeg at noen bruker Tectyl hulromsspray på drevet. Denne kan så vaskes av med avfetting. Om båten skal ligge ute hele året er nok ikke denne løsningen god nok. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.