NilsPils Startet 12.Mai.2021 Link til dette innlegget Startet 12.Mai.2021 (redigert) Jeg har respekt for at noen ønsker å være anonyme. Mange lar også være å oppgi bostedskommune når der registrer seg. Men det kan ofte være greit å vite hvor de holder til når noen trenger råd eller assistanse. Junior og jeg har faktisk ved et par anledninger kunnet droppe innom direkte og vært til hjelp når vi så hvor vedkommende holdt til. Etterpå kan man lure på hvem som hadde den beste opplevelsen. Vi eller han som fikk hjelp . . ? Redigert 12.Mai.2021 av NilsPils (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Komodo Svart 12.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2021 Har også stusset på dette mange ganger. Du har Gjerdrum i din signatur, jeg har Hvaler i min. Men stadig er det mange som registrerer seg som medlem uten å legge inn bostedskommune. Greit nok det, men da bør man jo opplyse om hvor man trenger hjelp dersom man ber om det. En annen klassisk gjenganger er at folk spør om tips til et eller annet i "Oslofjorden". "Hvor kan jeg sette ut båten i Oslofjorden" osv. Vel, Oslofjorden starter ved Færder/ Svenskegrensa og går helt inn til Aker brygge. Greit å presisere litt mer. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Kanalkapteinen Svart 12.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2021 Kviteseid, nest øverst i Telemarkskanalen Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
The Saint Svart 12.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2021 Skien, helt i bunnen av Telemarkskanalen. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 12.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2021 Bergen vest Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 12.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2021 Liten digresjon på denne her, men relatert til det å hjelpe hverandre. Har vært HV soldat i 20 år og vært inne på øvelse med folk i en årrekke. Ene gangen var det en som spurte om noen skulle i retning Bergen vest, noe jeg sa ja til. Viste seg at når han pekte vei på hvor vi skulle, så endte vi opp ved nabohuset der vi selv bor. Var rett og slett naboen i huset ved siden av. Av og til kan det å vite hvor folk bor være en fordel Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 12.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2021 Hyggelig at dere nevner i denne tråden hvor dere bor. Men det ville vært mer praktisk om dere oppdaterer profilen deres med bosted. Blir letter å finne da . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Jakob T Svart 12.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2021 Bekkjarvik i Austevoll Sitér dette innlegget Link to post
The Saint Svart 13.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2021 NilsPils skrev for 9 timer siden: Hyggelig at dere nevner i denne tråden hvor dere bor. Men det ville vært mer praktisk om dere oppdaterer profilen deres med bosted. Blir letter å finne da . . . Bingo! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.