Jump to content

Hentetråd - Saga 32 Rennesøy til Farsund

Viksund 830

Recommended Posts

Da er det snart klart for en ny hentetur. 

Har en kamerat som har kjøpt seg en Saga 32 som nå ligger på Rennesøy og skal til hjemmeadresse i Farsund.

Planen er å gå fra Rennesøy lørdag kommende helg.

Det kan se ut som forholdene ligger til rette for en passering av Jæren og Lista i det tidsrommet.

Er det andre som har tenkt seg samme veien til helga??

Bilder kommer etterhvert.

Nå nærmer det seg tur. Reiser opp i morgen kveld så har vi hele helga tilgjengelig...

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sjekket Windy.com og Barentswatch, men det ser i hvert fall ut som det er mulighet for tur til helga. :thumbsup:

Bilder kommer når vi kommer opp til båten. 
Ruta er plottet og klar, men med mulighet for endringer underveis hvis lyst og vær tillater det.

image.png.811d012b07819b0d8c735c256d649b80.png

Måtte se et par ganger på bildene for å ta hvor på Rennesøy båten ligger nå? Hvis du ønsker gå direkte sørover er det også dieselfylling ytterst på moloen på Gangenes (Rennesøy marina), bare minutter fra der du ligger nå. Alternativt Åmøy Havn (bensin og diesel). Er hovedsaklig disse plassene jeg fyller selv, har ikke opplevd rusk i dieselen så langt.

Ser ut for å bli en nydelig dag for langtur i alle fall? God tur sørover! Blir kjekt å følge med.

Redigert av Hakkannen (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...