Jump to content

Artikler fra båtmagasinet om Windy 8600

stian22i

Recommended Posts

Hei jeg ser at Båtmagasinet hadde en Windy 8600 MC som reportasjebåt for en god stund SIDEN. Jeg finner i ikke noen artikler fra dette hos Båtmagasinet på nett. 

Er det noen som har noen artikler fra de gamle bladene eller har det liggende elektronisk som ville delt dem?😊

Hei Lars😊 ser ut som det er ei reportasje i 1990 hvertfall. Hvis tallene er riktig så er det utgave 11.

Husker dette bladet og den reportasjen fra jeg var guttunge. Husker også at jeg den gang, som nå, stusset litt på det bildet hvor de passerer jollen med de som fisker...

Tusen takk Lars😊👍 Ser det skulle være en serie på fem artikler. Men klarer ikke å finne ut i hvilke nummer dem resterende er. 

Finner du mer ut om hvor artiklene sto, får du de gjerne. Men nå er vi på båtferie i Sverige og kommer ikke hjem før om noen uker/måneder. Akkurat nå ligger vi i Strömstad og går videre sydover imorgen.