Kanalkapteinen Startet 5.Juni.2021 Del på Facebook Startet 5.Juni.2021 Det reklameres hardt om dagen for Savvy Navvy. Noen som har testa den? https://no.savvy-navvy.com/ Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Hedwig Svart 5.Juni.2021 Del på Facebook Svart 5.Juni.2021 Gir ikke enhver kartplotter (eller app) samme funksjoner? Mulig jeg er skeptisk, men for meg ser det ut som om dette er noen som satser budsjettet på reklame og ikke utvikling. Funksjonene de reklamerer for, som tidevann, drivstoffberegning og ankomsttid er også noe enhver båtfører som skal utenfor Drøbakssundet burde kunne klare på egenhånd. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 5.Juni.2021 Del på Facebook Svart 5.Juni.2021 Havelle skrev 32 minutter siden: tidevann, drivstoffberegning og ankomsttid Dette er også funksjoner Navionics har hatt i en årrekke. Fungerer greit der, så ser ikke noen grunn til å anskaffe enda en app Sitér dette innlegget Link to post
larole Svart 5.Juni.2021 Del på Facebook Svart 5.Juni.2021 Jeg har hatt en dialog med dem angående "lag rute funksjonen". Det var en del bugs i den, men de var på ballen i alle fall. For meg virker det som et produkt som ikke er helt ferdig ennå. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 5.Juni.2021 Del på Facebook Svart 5.Juni.2021 Sjekket prøveversjonen og rute funksjonen er nå ikke brukanes til annet enn utaskjærs seiling kartet er ikke godt nok i mine øyne Holder meg til Navionics den leverer alltid Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
larole Svart 5.Juni.2021 Del på Facebook Svart 5.Juni.2021 Gulesider på sjøen er også veldig bra! Sitér dette innlegget Link to post
176-671 Svart 5.Juni.2021 Del på Facebook Svart 5.Juni.2021 3 hours ago, larole said: Gulesider på sjøen er også veldig bra! Mer enn hva man kan si om språket som benyttes på websiden for det nevnte programvareproduktet. Den elendige oversettelsen får meg automatisk til å styre unna. "Overbelastet navigasjon" og "kunnskapsrike diagrammer". Gir ikke inntrykk av å være mye seriøst. Man kan si en del om oversettelsene til f.eks. Raymarine og Garmin også, men Savvy Navvy seiler inn på en jumbo-førsteplass. Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.