Jump to content

Sørlandstreffet 16-18.juni


LALUNA II

Recommended Posts

:sailing:ER VI KLARE FOR TREFF 2006 :sailing: :discuss:


Har laget en poll på hvor og når men først starter vi emnet i god BAATPLASSEN ÅND


______________________


Kan jo begynne med takk for forrige treff det var moro håper vi kan få til et treff i samme ånd i år :seeya: Redigert av Ingar (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Satser på å kunne vise frem Furuholmen med arbeidstittel Noralotte I på dette. Dato og sted følger flertallet her. 16-18 og Lillesand.

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Er det ikke lurt å legge dette til en annen helg enn Hortenstreffet?

 

Treffet i Horten er 16. til 18. Juni!

 

Helga før er forøvrig Helly Hansen Færdern vel?

 

Jeg vil bare komme med et forslag om å sørge for å ikke konkurrere med de store begivenhetene, det er som regel håpløst i andre sammenhenger ihvertfall..

 

Med andre ord, jeg mener alle de 3 foreslåtte helgene er bommerter, og at man bør flytte hele greia.

Link to post
Share on other sites

Med andre ord, jeg mener alle de 3 foreslåtte helgene er bommerter, og at man bør flytte hele greia.

Dette ble diskutert opp i mente i fjor. Konklusjon derfra var kort og godt at det er de færreste som har tid, eller har anledning til å delta begge steder.

 

Et annet moment er at svært mange har barn i skolen. Man må tilpasse slike treff i tråd med avslutningsseremonier for de respektive klasser........

Link to post
Share on other sites

Dette ble diskutert opp i mente i fjor. Konklusjon derfra var kort og godt at det er de færreste som har tid, eller har anledning til å delta begge steder.

 

........

 

 

 

JA var masse :boxing: på det i fjor...så syntes den diskusjonen kan holdes på lavmål i år ....

 

tidligere er uaktuelt for de fleste og etter St.Hans begynner mange ferien så da stopper det i den enden og :headbang: kunne gjerne tatt det i ferietiden selv men...... :nonod:

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Mine valg :

 

16-18 juni. Er for tidlig før dette, og for sent etter dette. Synd det også denne gang kan kollidere med Hortentreffet. Men tror de fleste av oss som var i Lillesand i fjor synes det er for lang med en helgetur i våre skuter til Horten.

 

Merket også av for illesand, da jeg føler dette er "sentralt" når det kommer medlemmer fra begge kanter.

 

Skal sette av denne helga hvis det er andre som kommer.

Mvh

 

`MINA`

Link to post
Share on other sites

Mine valg :

 

16-18 juni. Er for tidlig før dette, og for sent etter dette. Synd det også denne gang kan kollidere med Hortentreffet. Men tror de fleste av oss som var i Lillesand i fjor synes det er for lang med en helgetur i våre skuter til Horten

Hvem har nevnt helgetur? Ta en uke ferie og kom og besøk oss. Jeg kommer gjerne nedover, har reiseruten til Kristiansand(2004) fortsatt inne og kommer helt sikkert til å ta turen igjen. Siste turen nedover var beregnet til 14 dager, altfor lite! Rakk ikke å se en brøkdel av den flotte kysten nedover sørlandet.

Livet er herlig på solkysten!

Link to post
Share on other sites

Hvem har nevnt helgetur? Ta en uke ferie og kom og besøk oss. Jeg kommer gjerne nedover, har reiseruten til Kristiansand(2004) fortsatt inne og kommer helt sikkert til å ta turen igjen. Siste turen nedover var beregnet til 14 dager, altfor lite! Rakk ikke å se en brøkdel av den flotte kysten nedover sørlandet.

 

Tror det er mest reelt med helgeturer for de fleste av oss her når det gjelder treff på denne tida av sommeren. Ferien tilbringes for vår del østover :wink:

Mvh

 

`MINA`

Link to post
Share on other sites

Lillesand var bra det .... Don't change a winning team ...

 

St.hanshelga er det masse annet som hender - etter det er det ferietid. Da blir det siste helga før st.hans da....

 

Ser ut til at folket står for Lillesand den 16. til 18. Juni så langt :rolleyes:

 

lar pollen stå til Søndag før vi låser datoen

eller er det noen stemning for å la den stå lenger før vi banker tid og sted :confused:

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Ser ut til at folket står for Lillesand den 16. til 18. Juni så langt :rolleyes:

 

lar pollen stå til Søndag før vi låser datoen

eller er det noen stemning for å la den stå lenger før vi banker tid og sted :confused:

løfter denne så den ikke forsvinner

dato og sted blir låst i løpet av dagen

:seeya:

Redigert av LALUNA (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Da ser dere resultatet av avstemningen her


og det blir treff i Lillesandskjærgården den 16-18 Juni 2006


50 stk har stemt og må få takke medlemmene for et godt valg :cheers:


så da har vi bestemt dato og område så da er det bare å få lagt det inn på kalenderen for 2006


PS! kan en eller annen fra admin/moderator stoppe pollen ?

Redigert av LALUNA (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

ja si det du ...skauerøya er fin den ...vi går gjerne der igjen .... :seeya:

men vet ikke om det er stemning for en ny evt .alternativ plass
men det kommer vel antydninger om det etter hvert

kjekt med nye mål også , er jo masse flotte plasser i skjærgården der .. vi er åpne for det meste :yesnod:

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Det var da fælt til hastverk da. Her har en vært bortreist to-tre dager, og så er hele diskusjonen og avstemningen over. Her går det jammen meg unna i svingene :headbang: Men ingen skal si at det ikke er en beslutningsdyktig gjeng her :smash::lol:

 

Men fra spøk til alvor, så passer resultatet midt i blinken for oss :yesnod: Har ikke akkurat lagt de store planene for neste sesong, og helga før st.hans i Lillesand høres bra ut. Vi regner med å komme, og denne gang håper vi at vi får med oss hele helga, og ikke bare fra lørdag til søndag som i fjor. Satser på en gjentakelse av fjorårets suksess, og håper på å treffe igjen de som var der sist, i tillegg til mange flere.

 

Og ut fra pollen og diskusjonen å dømme, så kan vi vel bare si at vi treffes denne helgen hvert år i Lillesand. Punktum finale. La dette bli en tradisjon, en slags offisiell åpning av båtferiesesongen.

 

:flag:

Link to post
Share on other sites

Det var da fælt til hastverk da. Her har en vært bortreist to-tre dager, og så er hele diskusjonen og avstemningen over. Her går det jammen meg unna i svingene :headbang: Men ingen skal si at det ikke er en beslutningsdyktig gjeng her :smash::lol:

 

Og ut fra pollen og diskusjonen å dømme, så kan vi vel bare si at vi treffes denne helgen hvert år i Lillesand. Punktum finale. La dette bli en tradisjon, en slags offisiell åpning av båtferiesesongen.

 

:flag:

 

Ja her må en forte seg ,...Andreas jobber dag og natt med kalenderene så skal vi komme med der så må det gå fort i svingene :eek:

 

Og treffet kan godt bli en tradisjon er ikke oss imot :cheers:

:flag:

Redigert av LALUNA (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

eeehh - juni eller juli :headbang:

 

 

 

Da ser dere resultatet av avstemningen her

og det blir treff i Lillesandskjærgården den 16-18 Juli 2006

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...