Jump to content

Sørlandstreffet 16-18.juni


LALUNA II

Recommended Posts

Sørlandstreffet 2006 er over, og for et treff! Vi kom på lørdag formiddag til et kanonvær :yesnod:

Det var en helg hvor både voksne og barn hadde det kjempefint!

Krossholmen er et fantastisk sted med flotte faciliteter, det var lunt og skikkelig varmt, høydepunktet var nok turen med flytebrygga påmontert en påhenger, flaggstang med 3 BP vimpler, gjennom Nilen og rundt øya.

Tror det var rundt 11-12 båter, mange flotte båter, en høytidelig omdøping av båten til Haber var også en flott affære. Vi kommer garantert tilbake neste år, da med barn.

Dette var en helg for hele familien, God tur hjem Wellcraft, (40 mil i bil for å komme til treffet!)

Still opp neste år folkens! :flag:

Må til slutt få takke de personene som dro dette vel i havn Dolan 59 og Laluna, en kjempejobb!

Redigert av classic fiberglass (see edit history)

Mvh TA

Link to post
Share on other sites

Takk for sist til alle som var på treffet :sailing:

 

Vi hadde en kjempe fin helg på Krossholmen. Perfekt sted å kunne samles på denne type treff. Brygger, strender, fotbalbane, lekeapparater m.m. gjorde at barna hadde det helt topp der. Og når barna har det bra er grunnlaget lagt for oss voksne også. Alle dager forløp med god stemning i hyggelig selskap. Lotteriet ga nok en liten slant i Baatplassens kasse tenker jeg ? Mange fine premier "byttet" hender der !

 

Takk fra oss til Laluna m/frue og Dolan som har hatt mye arbeid med dette treffet. (diplomer m.m)

 

Gleder oss til å se noen av de mange gigabytes med bilder som ble tatt på treffet :wink:

Mvh

 

`MINA`

Link to post
Share on other sites

Laluna er også kommet seg vel hjem til hjemmehavn

Må takke alle sammen for en vellykket helg i baatplassen regi

været var perfekt og det var folket også Bilde

En hyggelig treffhelg for hele familien

Bildene vil komme når Ingar får åpnet opp siden ,får ikke tilgang til å poste der enda :headbang:

Vil også legge ut en del bilder på treffsiden når vi har fått plukket ut et par treffenede bilder av de 867 bildene jeg har fått inn i løpet av helgen Bilde

Flott båtdåp og Wellcraft som heiv seg i bilen med samboer fra Kvinnherad til Krossholmen for å delta på treffet hos oss

De som kom på treffet var

Balja

Wicma

Haber

Eli (nytt medlem )

Laluna

Perlen

GeV

Wellcraft

Fryva

Dolan59

Classic Fiberglass (i Miss Daisy)

Bilde

Mvh Laluna/m frue og Dolan

Redigert av LALUNA (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Bildene vil komme når Ingar får åpnet opp siden ,får ikke tilgang til å poste der enda :headbang:

Hmm, jeg åpnet det på torsdag og trodde alt var i orden.

Kan ikke umiddelbart se hva som er feil. Kan dere lese det emnet jeg har opprettet, men ikke skrive noe selv?

 

Sjekket nå med vår "testuser" og han kunne poste. Så da skal det være i orden. :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Vi ha også omsider kommet oss hjem og slappet litt av i stolen før eg orka skrive inn på forumet. Vi kjørte fra Krossholmen ca 1300 og var fremme i Kvinnerad(Sunde) kl 2030 i kveld. Vil takke alle for en fantastisk helg. Bukker dypt for det engasjmang Laluna og brodern viste oss denne helgen . Vi følte oss velkommen fra første stund selv om vi stilte opp uten båten. Det vart litt for langt å gå for oss.

 

Dere "søringer" er fantastiske folk som virkelig kan få en til å føle seg "hjemme" blant venner. Takk for det.

 

Vi savner allerede sørlandet og den fantastiske skjærgården.

Til Perlen. Du glemte å hive meg på havet.. hehehe.

 

Takk alle sammen for en uforglemmelig helg. Kan ikke rose dere nokk for at dere slapp oss inn i gjengen. Håper å få komme igjen neste år.

 

Takk for innvitasjonen Fru Laluna og Laluna. Vi seest og lover å holde kontqakten videre.

 

Skal hilse fra fruen også til alle.

 

Hva............. er det over :cryin:

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Link to post
Share on other sites

For ei helg, blandt likesinnede folk, og flotte båter!

Et topp opplegg og perfekte rammer, takket være La Luna og Dolan59 :flag:

Et topp innhold takket være alle som var der :wink:

 

Fru La Luna: takk for en kjempefin dåpsgave.

 

Vi gleder oss alt til neste treff!

 

Haber og Rederinnen

 

PS: Spesiell melding til Marius og Kristoffer: Kan jeg få låne delfinen til neste år????????

Haber

'A Sailor's Joys Are as Simple as a Child's' - Bernard Moitessier

"Jag behöver inte ståhöjd när jag sover, och när jag är vaken seglar jag..." PeterK

Link to post
Share on other sites

Nåja Wellcraft, jeg glemte nok ikke å kaste deg på sjøen, mitt problem er bare at jeg er så altfor snill :rolleyes:

 

Men alt i alt, så ser jeg at oppdragelsen av minstemann lykkes. Så mange våte mennesker skal du lete lenge etter, slik som på fredags-kvelden :wink:

 

For dere u-invidde. Alle satt på langborder på brygga, etter grilling fredagskvelden. Masse godt å drikke, koslige samtaler, 4-åring utstyrt med hageslange, med ganske så bra trykk på..... Mer trenger jeg vel ikke å si :lol:

 

Hr/Fru Laluna, sammen med Dolan har gjort en fremragende jobb som organisatorer, vertskap, pyntegjeng etc. Hr Laluna var også flåtefører under lørdagens tur uti Nilen etc.

 

Stedet Laluna har overtalt oss til å velge, var desidert beste sted man kunne velge. Et eldorado for barn (og barnslige voksne).....

 

Dolan, Hr Laluna og Fru Laluna, takk for kjempebra helg, dere er flinke!

 

Vi har nå begynt å se frem mot neste års treff.

Link to post
Share on other sites

Jeg vil bare legge til en takk til Perlen og GeV også som også bidro til arrangementet i forbindelse med planlegging og innsanking av sponsor premier til lotteriet. Ellers så takker jeg alle og enhver for deres bidrag til en vellykket helg i regi av baatplassen.no TAKK :cheers:

mvh.

dolan59

Link to post
Share on other sites

Da har vi overført overskuddet til drift av baatplassen.no til "VIMPELKONTOEN"


Så var treffet over og vi har fått panta flasker og telt penger.
Det vi fikk inn var :
2790,- på loddsalget
400,- for 2 Vimpler
160,- i panteflasker

( var sikkert fornøyde på kiwi når jeg stod og stappa og stappa) :lol:

Det ble til sammen 3350.- vist jeg ikke har regnet helt feil da :blush:
Dette er nå¨satt inn på  vimpelkontoen.


:sailing: Et meget godt resultat da fjordåret(2005)gav loddsalget 1025,- :flag:

Håper det hjelper litt i kassa.

Ha en god dag :seeya:
Berit & Robert (LALUNA) og resten av komiteen (Perlen , GeV og Dolan59 )

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

kr 3350 er mottatt. :flag:

 

Hjertlig takk til arrangører og deltagere!

Beløpet vil i sin helhet gå til serverleie for baatplassen.no

Bare hyggelig at vi brukere av forumet kan bidra til at dette kan fortsette. :sailing:

 

Med så flotte premier som var samlet inn, så er det jo bare morro å arrangere loddsalg. :seeya:

 

Må samtidig få takke alle de små frivillige loddselgerne som var i aksjon. TAKK FOR HELPEN :flag:

mvh.

dolan59

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...