LALUNA II Svart 15.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2006 løfter da vi trenger svar les lenger oppe Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
CB. Svart 15.Mars.2006 Del på Facebook Svart 15.Mars.2006 er folket helt fraværende denne helgen trenger noen kjappe svar i denne tråden angående hyttene Jeg skal prøve meg iår, trenger dog ingen hytte. Det er kanskje lurt å komme inn tidlig slik at man får manøvreringsplass. Har aldri vært der før. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
bliss X Svart 15.Mars.2006 Del på Facebook Svart 15.Mars.2006 Det er en liten mulighet for jeg kommer også. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 15.Mars.2006 Del på Facebook Svart 15.Mars.2006 Er det påkrevet med vimpel ? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
classic fiberglass Svart 15.Mars.2006 Del på Facebook Svart 15.Mars.2006 trenger dog ingen hytte. Nei kan ikke skjønne hva du skal med det Du kan putte min båt inn i maskinrommet.. det hadde vært moro om du kom med skipet Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
havørnen Svart 16.Mars.2006 Del på Facebook Svart 16.Mars.2006 Kansje Cntaband har plass ledig. Jeg tar gjerne maskinrommet dersom Worse også kommer med bondiner og cognac Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 16.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2006 Jeg skal prøve meg iår, trenger dog ingen hytte. Det er kanskje lurt å komme inn tidlig slik at man får manøvreringsplass. Har aldri vært der før. Er det påkrevet med vimpel ? Først så er du hjertelig velkommen og det er god plass til manøvering ,det som blir et litt større problem er at de fleste plassene ryker hvis du legger deg longside bryggen men det er dog en mulighet for deg å ligge med baug /hekk mot fjellet til venstre for bryggen og ellers er det en flytebøye litt ut i bukten som du og kan ligge på hvis du ønsker det ... hvis den ikke er fjernet i løpet av vinteren Og det er ikke påkrevet med Vimpel og har du ikke.. så kan vi sikkert selge deg en Og Lasse det blir moro om du og finner veien innom "Sørlandstreffet" Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 16.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2006 for de som kan tenke seg GPS POSISJON til Treffplassen på Store Krossholmen så er den 58.10.6575 N 008.17.1365 E Denne posisjonen skal være ca: på bryggen til Høyre(styrbord) når en kommer inn bukten (C-Map ) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 9.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2006 Hallo igjen folkens løfter litt i tråden da tiden nærmer seg med stormskritt er nok mange som sliter med siste snøen som Må forsvinne snart så båten kan komme ut på fjorden sitter i dette øyeblikk i Danmark og været her nede er kølig og surt minner lite om vår men vi får håpe den er rett rundt hjørnet .. Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
classic fiberglass Svart 9.April.2006 Del på Facebook Svart 9.April.2006 Hyggelig at du løfter treffet opp, målet mitt er å bli ferdig med den lille 13 foteren til denne helga. 30.april var meninga, men det sprekker så det holder Regner med at Wicma (With Runaboat) og meg selv cruiser i første omgang til Fjordkroa for å plukke opp damene.. Vi vet at de ikke liker Kvåsefjorden (vi har vel laustenner når vi kommer frem..) Vel det er lov å drømme om VARMERE tider nå!! Vi sees på Sørlandstreffet godtfolk. Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
Wicma Svart 9.April.2006 Del på Facebook Svart 9.April.2006 laustenner!!!!!!!!!!!! har dypere v bunn enn den flate bunnen din, ivertfall 1 grad eller 2 grader. Vi kan se hvem av oss som holde spjellet helt åpent over Kvåsen Ellers ser jeg frem til en koselig helg på Krossholmen Da er det bare å alliere seg med Gislefoss, og bestille god vær. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 9.April.2006 Del på Facebook Svart 9.April.2006 Da er det bare å alliere seg med Gislefoss, og bestille god vær. Vi spanderer vel en vimpel på Gislefoss hvis han lover å oppføre seg ? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 23.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.April.2006 Løfter tråden for de som ikke finner den igjen og nye medlemmer vil kanskje melde seg på til treffet og det kan de gjøre i denne tråden våren er endelig kommet ser det ut til folket er begynt å klargjøre båtene og det er jo ikke lenge til treffet heller Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 2.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2006 I forbindelse med publisering av bilder på www.baatplassen.no fra treffet 2006 så henvises det til å legge bilder i et eget forum som vil bli åpnet når treffet starter Dette til orientering da det er kommet synspunkter på at noen ikke ønsker å bli avbildet så de som IKKE ØNSKER Å BLI AVBILDET har muligheten til å si fra om dette ... for de som ønsker å lese om det henvises det til å lese Hortentreffet .. Det er kun de som deltar på treffet som vil få tilgang til forumet for bilder Jeg vil også la deltakerene på treffet få samme mulighet på bildene som vil bli publisert på TREFFSIDEN som jeg drifter Forslaget mitt går ut på at alle deltagere får tilgang til ett eget forum som åpnes når treffet starter. Så kan dere poste kommentarer og bilder der. Skulle det dukke opp bilder som noen ikke ønsker offentliggjort gir de beskjed til meg og jeg sletter bildet. (prosedyre endret ift mitt første forslag) Etter f.eks. en uke setter vi strek for billedposting, emnene flyttes til Åpent forum og "treff-forumet" slettes. Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 14.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2006 Hjemmesiden for TREFFET er oppdatert med flere bilder fra bryggeanleggene siden er her og nå er det bare en god måned igjen til moroa begynner så får håpe folket er klare for treffet Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
lassal Svart 19.Mai.2006 Del på Facebook Svart 19.Mai.2006 Blir det et liknende treff i Oslo en gang? Hadde vært artig å vært med på noe slik noe når jeg får båten... Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 19.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2006 Er jo Ikke lange svippen ned til "Hortentreffet" for deg ang. OSLO vet jeg ingen status om noen sysler med tanken .. noen må jo ta initaiv før det kommer der ... Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
lassal Svart 19.Mai.2006 Del på Facebook Svart 19.Mai.2006 Ja, tenkte litt på dette med Horten. Det er ennå usikkert om når jeg vil få båten. Enten blir det første eller andre uke i Juni, eller faktisk allerede den 28 Mai. Sitér dette innlegget Link to post
classic fiberglass Svart 21.Mai.2006 Del på Facebook Svart 21.Mai.2006 Det jobbes MYE for å rekke treffet med ny båt, har jo sagt at jeg skal dit så Uansett gleder meg til treffet Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
LALUNA II Svart 21.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2006 (redigert) bare å henge i selen så blir du klar Redigert 21.Mai.2006 av LALUNA (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 22.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2006 Hei Folkens Ja nå nærmer det seg 3 uker til treffet. Vi takker bao for en kjempefin baatplassen sang Den er nå trykt opp i X anntall eksemplarer, så alle kan få en på treffet. Så er det bare å vente på en med trekkspill eller gitar som kan stemme med........ noen som har et instrument som de kan ta med å spille til på Bare og melde seg Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 27.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2006 (redigert) Det nærmer seg Har nå begynt å ringe rundt etter gevinster til lotteriet................... har fått inn noe, er det noen av dere som kommer som har noen kontakter, som kansje også kan skaffe noen gevinster Det ligger logo til de som har bidradd med gevinster til treffet på treffet`s hjemmeside Redigert 27.Mai.2006 av LALUNA (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Hallaron Svart 28.Mai.2006 Del på Facebook Svart 28.Mai.2006 Jeg må inrømme at det ser litt svart ut for min deltagelse. Båten står på land enda og lista over ting som skal fikses er laaaang, selv om jeg tror jeg skal rekke å ha den på vannet om 14 dager. Det som er verre er at madammen skal ha arbeidshelg og det ser ikke ut til at der mulighet til å få flyttet på dette. Ikke skriv meg helt av enda, jeg jobber med saken og det er mulig jeg klarer å komme opp med en kreativ løsning. Uansett hva som skjer tar jeg meg en tur bort med bil på Lørdagen, men det hadde jo vært bedre å tøffe bort med båten da... Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
balja Svart 29.Mai.2006 Del på Facebook Svart 29.Mai.2006 Skal vel helst ikke banne på dette utmerkede forum Balja tok kvelden i går. Stoppet momentant på en "kosetur". Motoren står dønn fast. Olja fant en ny utvei Når jeg kommer meg ut av depresjonen så får jeg se om det blir tur til Krossholmen i lånt ekvipasje. Balja Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 29.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2006 Det var ikke bra Balja og Hallaron men fortvil ikke........... hvis dere er kjappe kan vi nok "hoste"opp et par hytter til , så da er det jo bare å komme landeveien ut Man trenger ikke sitte hjemme og sutre for vi har muligheten åpen for dere Så nå er det jo bare å velge å vrake Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.