Jump to content

Sørlandstreffet 16-18.juni

LALUNA II

Recommended Posts

Jeg skal prøve meg iår, trenger dog ingen hytte. :flag:

Det er kanskje lurt å komme inn tidlig slik at man får manøvreringsplass. Har aldri vært der før.

Er det påkrevet med vimpel ?

Først så er du hjertelig velkommen :seeya: og det er god plass til manøvering ,det som blir et litt større problem er at de fleste plassene ryker hvis du legger deg longside bryggen :cryin:

men det er dog en mulighet for deg å ligge med baug /hekk mot fjellet til venstre for bryggen og ellers er det en flytebøye litt ut i bukten som du og kan ligge på hvis du ønsker det ...

hvis den ikke er fjernet i løpet av vinteren :confused:

Og det er ikke påkrevet med Vimpel og har du ikke.. så kan vi sikkert selge deg en :yesnod:

Og Lasse det blir moro om du og finner veien innom "Sørlandstreffet" :cheers:

Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

• 4 uker senere...

:seeya: Hallo igjen folkens :flag:

løfter litt i tråden da tiden nærmer seg med stormskritt

er nok mange som sliter med siste snøen som Må forsvinne snart :headbang: så båten kan komme ut på fjorden

sitter i dette øyeblikk i Danmark og været her nede er kølig og surt minner lite om vår men vi får håpe den er rett rundt hjørnet ..

Hyggelig at du løfter treffet opp, målet mitt er å bli ferdig med den lille 13 foteren til denne helga.

30.april var meninga, men det sprekker så det holder :smash:

Regner med at Wicma (With Runaboat) og meg selv cruiser i første omgang til Fjordkroa for å plukke opp damene.. :lol: Vi vet at de ikke liker Kvåsefjorden (vi har vel laustenner når vi kommer frem..) Vel det er lov å drømme om VARMERE tider nå!! Vi sees på Sørlandstreffet godtfolk. :cheers:

Mvh TA

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

I forbindelse med publisering av bilder på www.baatplassen.no fra treffet 2006

så henvises det til å legge bilder i et eget forum som vil bli åpnet når treffet starter

Dette til orientering da det er kommet synspunkter på at noen ikke ønsker å bli avbildet

så de som IKKE ØNSKER Å BLI AVBILDET har muligheten til å si fra om dette ...

for de som ønsker å lese om det henvises det til å lese Hortentreffet ..

Det er kun de som deltar på treffet som vil få tilgang til forumet for bilder

Jeg vil også la deltakerene på treffet få samme mulighet på bildene som vil bli publisert på TREFFSIDEN som jeg drifter

Forslaget mitt går ut på at alle deltagere får tilgang til ett eget forum som åpnes når treffet starter.

Så kan dere poste kommentarer og bilder der.

Skulle det dukke opp bilder som noen ikke ønsker offentliggjort gir de beskjed til meg og jeg sletter bildet. (prosedyre endret ift mitt første forslag)

Etter f.eks. en uke setter vi strek for billedposting, emnene flyttes til Åpent forum og "treff-forumet" slettes.

• 2 uker senere...

Hei Folkens :flag:

Ja nå nærmer det seg 3 uker til treffet. :yesnod:

Vi takker bao for en kjempefin baatplassen sang :sailing:

Den er nå trykt opp i X anntall eksemplarer, så alle kan få en på treffet.

Så er det bare å vente på en med trekkspill eller gitar som kan stemme med........

noen som har et instrument som de kan ta med å spille til på :confused::confused:

Bare og melde seg :wink:

Svart (redigert)

Det nærmer seg :flag:

Har nå begynt å ringe rundt etter gevinster til lotteriet...................

har fått inn noe, :yesnod::yesnod:

er det noen av dere som kommer som har noen kontakter, som kansje også kan skaffe noen gevinster :confused::confused::confused:

Det ligger logo til de som har bidradd med gevinster

til treffet på treffet`s hjemmeside :smiley:

Redigert av LALUNA (see edit history)

Jeg må inrømme at det ser litt svart ut for min deltagelse. Båten står på land enda og lista over ting som skal fikses er laaaang, selv om jeg tror jeg skal rekke å ha den på vannet om 14 dager.

Det som er verre er at madammen skal ha arbeidshelg og det ser ikke ut til at der mulighet til å få flyttet på dette. Ikke skriv meg helt av enda, jeg jobber med saken og det er mulig jeg klarer å komme opp med en kreativ løsning. Uansett hva som skjer tar jeg meg en tur bort med bil på Lørdagen, men det hadde jo vært bedre å tøffe bort med båten da...

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Det var ikke bra Balja og Hallaron :nonod:

men fortvil ikke........... hvis dere er kjappe kan vi nok "hoste"opp et par hytter til :seeya:,

så da er det jo bare å komme landeveien ut :wink:

Man trenger ikke sitte hjemme og sutre for vi har muligheten åpen for dere

Så nå er det jo bare å velge å vrake :wink:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...