hansimoss Startet 15.Juni.2021 Del på Facebook Startet 15.Juni.2021 Hallo båtfolk. Har kjøpt en HUI 850 med fabrikkbygd innredning, tror jeg. Den har i baugen 2 senger nede og en bred men kort oppe. Jeg har lyst å fjerne den oppe, men de har 2 stolper som den sengen oppe er festet i. Jeg undrer meg om disse stolpene må være der for å støtte opp dekket, eller om dette kan fjernes,.Noen som vet noe om dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Wartsila Svart 16.Juni.2021 Del på Facebook Svart 16.Juni.2021 Har du et bilde? Sitér dette innlegget Det ER mer jobb med trebåt enn med plast... Gamle prosjekter: Oppussing av en gressviksnekke Oppussing av en FM Link to post
Selco Racing Svart 16.Juni.2021 Del på Facebook Svart 16.Juni.2021 Kjenner til båten bare fra selvbygg på 80 tallet. Kan du ikke bare fjerne stolpene, og så gå opp på dekket å undersøke styrken. Så kan du heller montere de tilbake om dekket gynger. Tror det går bra å fjerne disse. Sitér dette innlegget Link to post
hansimoss Svart 16.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2021 Jo, det er vel kanskje en grei måte og teste på det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.