Jump to content

Er jeg litt "gal"?


vikers

Recommended Posts

Nei, det ble bare en 3-4 tror jeg... Du kan jo prøve å legge listen ut i hagen noen dager og se hva som skjer. Mulig lakken du har kjøpt er bedre enn den jeg hadde. Det er noen år siden jeg prøvde, så ting kan jo ha forandret seg!

Slett ingen dum idè.

Legger den ut nå, så gir jeg beskjed om den holder etter en uke eller lenger....

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Jo, på salongbordet lå dopumpen i sine enkeltdeler (oppå en avis riktignok)! men ellers godtar hun min "galskap".

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Tillater meg å legge inn en liste jeg har brukt som målestokk på dette temaet.

Så mange gode og treffende innlegg er det lenge siden jeg har lest på båtplassen! Denne tråden bør skrives ut og henges opp over ektesengen til alle medlemmer :lol::lol::lol:
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...