Racccon Startet 19.Juni.2021 Del på Facebook Startet 19.Juni.2021 Hei, jeg flyttet til Son i fjor sommer. Og nå er steget tatt fra kajakk til en 19 fots snekke jeg har stående på en henger.. Det er ca 20 år siden jeg var i båtgamet nå😊 Jeg har satt meg på ventelister her og der.. spørsmålet er nå hvor mange år jeg må vente 🤣 Og et annet spørsmål: om jeg setter den på vannet, er det da vanskelig å finne gjesteparkering for den i to uker? Eller får jeg ikke brukt båten før til neste år? Sitér dette innlegget Link to post
SUN960 Svart 19.Juni.2021 Del på Facebook Svart 19.Juni.2021 Hei. Hvis du vil ha båtplass i Råde, nesten midt i smørøyet i forhold til Østfoldskjærgården så kan du få fast plass (kjøp) i dag. Send IM hvis det er av interesse. Sitér dette innlegget Link to post
wilma Svart 19.Juni.2021 Del på Facebook Svart 19.Juni.2021 (redigert) Har du hørt med Son Båtforening? sonbaat.no Redigert 19.Juni.2021 av wilma (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Racccon Svart 19.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2021 Hei, jeg har hørt med son båtforening(bare via havneweb vel og merke). Meldte meg inn Og satte meg på venteliste. Er vel bare å vente? Ellers er jeg interessert i å leie plass i noen uker i sommer om det er noen som har.. savner sjøen vet du😊 Sitér dette innlegget Link to post
wilma Svart 20.Juni.2021 Del på Facebook Svart 20.Juni.2021 @Racccon prøv å ta en telefon dit, kan jo være at de vet noe som ikke er lagt ut. Medlemsplass som blir stående tom fremover og slikt. Om det er greit å ta av og på båten på henger er det jo fin rampe der og gode parkeringsmuligheter for bil og henger. Litt mer tungvint, men en mulighet for å få brukt båten. Har du meldt deg inn har du jo tilgang til å bruke rampen. Trenger evt et nøkkelkort til bommen Sitér dette innlegget Link to post
Racccon Svart 20.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2021 Jeg får ta telefonen i bruk til det den først var ment til😊 Sitér dette innlegget Link to post
Petromax Svart 21.Juni.2021 Del på Facebook Svart 21.Juni.2021 (redigert) Hvis du kommer under brua med båten din, så leier de ut plasser på det gamle båtbyggeriet oppe i elva, jeg hadde båt der i 12 år. ikke så fancy der, men om du mangler plass så kan det kanskje være noe? Redigert 21.Juni.2021 av Petromax (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Racccon Svart 22.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2021 Oppe i sonskilen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.