Jump to content

Mon Bijou på "langtur" 2022


Tom Rør

Recommended Posts

Vi ligger nå på Håøya, og årets tur har vel i prinsippet blitt avsluttet. Det er hverdagsbåtliv ut uka, og da blir det bading og grilling med venner, samt besøk av datter med minste barnebarn.

Hvis årets "langtur" skal evalueres, blir det vel vind og ikke mye varme som kjennetegner turen. Hvis vi kun hadde reist for varme og badeliv, hadde det vært en lite tilfredsstillende tur. Vi fikk sett mange fine steder og jeg kan krysse av disse på lista. Da kan jeg begynne å planlegge nye reisemål. Akkurat nå vet jeg ikke hvor eller hva vi skal gjøre neste år, men noe må det bli. 
Noe spesifikt høydepunkt på årets tur blir vanskelig, men jeg likte Sylt. Fanø var også en liten perle. Limfjorden var også en positiv opplevelse, men jeg skulle ønske at været hadde vært litt bedre der, samt at vi hadde sluppet reparasjonen på maskinene. Når det gjelder vestsiden av Jylland fra Thyborøn til Esbjerg, tenker jeg at den trenger jeg ikke å gå hvis det ikke er en ren transport i godt vær.
Jeg får takke pent for at folk har gjort seg bryet med å følge oss, og ønske alle sammen en fortsatt god sommer.😊

 

006C2B8B-FFE2-4C89-B1F6-5D5E7B729104.jpeg

Redigert av Tom Rør (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Captain A skrev 43 minutter siden:

Flotte reise skildringer ja

Har hatt masse nytte i og leite i gamle tråder fra deg

 

Eg hadde fantastisk vær når vi for igjennom Limfjorden i år

Var vel varme rekorder når vi låg i Glyngøre 👍

Ønsker meg varmt vær i Glyngøre jeg  også. Ser veldig fint ut der 👍😊

Link to post
Share on other sites

kjeros skrev On 10.8.2022 at 0.12:

Tusen takk for turen!

Inspirerende og gode skildringer. 

Takker :-)

MaSa skrev for 12 timer siden:

Vært fint og følge turen deres.

 

hyggelig og hilse på ved læsø også :)

Takker :-) 

Absolutt hyggelig å treffes på brygga 😊

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...