Jump to content

C61 cruiser bruktkjøp


AdeKing

Recommended Posts

Hei er på jakt etter daycruiser opptil 20fot, eller strengt tatt opptil 225cm bredde. Har sett på alla ”vanlige”: finnmaster, yamarin, uttern etc. 
har fastnet på Askeladden c61 cruiser som ser veldig fin ut men den er også dyr slik at det i tilfelle blir brukt. 

er det noen her med erfaring av denne modellen som kan gi For og Emot ifht å kjöpe feks en nyere Finnmaster eller Yamarin?


ser spesifikt på denne akkurat nå, OK priset?

https://www.finn.no/239755028

Link to post
Share on other sites

Tror det er et bra kjøp. Den nye designlinjen til Askeladden er ikke å oppdrive brukt. Kanskje eierne er fornøyde, og den selges raskt om du vil bli av med den igjen.

 

Jeg er kanskje inhabil, da jeg har c65.

De fleste av de funksjonelle løsningene er også på denne lillebroren, bare litt mindre båt.

Eneste jeg ikke liker er den mørke dørken. Nyere selges nesten utelukkende med teak-look-a-like.

Kanskje derfor den selges 100' under nypris?

 

De andre du vurderer er også trygge kjøp. Det blir litt opp til hva den skal brukes til, og hva hva man blir mest funksjonelt.

+på denne er funksjonell cockpit, vendbart aktersofa, kjempebra badeplattform ( inkl adkomst), og mulighet for å håndtere anker manuelt. 

Gode skrog alle sammen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...