Buster L Mercury Startet 17.Desember.2021 Del på Facebook Startet 17.Desember.2021 Er det noen som har et bra forslag til hvordan koble dødmannsknapp på båt med bensin-innenbordsmotor? Denne gir kontakt når man trekker ut sikringen. Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 18.Desember.2021 Del på Facebook Svart 18.Desember.2021 Det enkleste er å kjøpe en annen type ,mange kan både koble og bryte strømmen pris fra ca 100 kr.du kan også bruke den du har med ett reele i motorrommet men det blir sikkert dyrere og du må kunne koble . Sitér dette innlegget Link to post
Buster L Mercury Svart 18.Desember.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Desember.2021 OK, takk. Da har jeg kjøpt feil type. Får ta en tur på Jula i jula. De har en annen variant. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 19.Desember.2021 Del på Facebook Svart 19.Desember.2021 Hvordan motor har du ? Det skal ikke være verre enn å koble deg inn på signalet som stopper motoren din. Men uten og vite åssen motor du har, så er det lite hjelp og få Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 20.Desember.2021 Del på Facebook Svart 20.Desember.2021 Er dette til mahognybåten din? Anbefaler deg heller å koste på deg en trådløs dødmannsknapp. Jeg kjøpte en slik til min Draco da jeg bygde den og er veldig fornøyd. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.