Jump to content

Båtfrakt Søreide til Arendal, Joda 310.

Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Det går unna i disse dager, ny tur fra Søreide i Bergen. 

Denne båten  skal til fødestedet sitt her i Arendalsområdet. 

https://www.finn.no/234598341

Båten er solgt via en hyggelig megler i Bergen,  å jeg har fått lov å frakte den sørover. Leveres i Arendal søndag.  Dette kom på sent på kvelden når jeg var på tur mot Haugesund,  så litt hektisk med værsjekk og slike ting så sa jeg enda en gang ja. 

Screenshot_20220331-094232_Messenger.jpg.120e5363191e309e3344a6d812ed6514.jpg

Dette er båten. Mer info finner dere i Finn link over. 

Håper det ikke blir alt for kaldt med kalesje. 🙂 og at været tross dårlig forarbeid holder seg brukbart. For de som begynner å bli lei av skriblerier mine, så har jeg forståelse for det. 

Men likevel er det trygt med BP i ryggen. Det må oppleves,  for å forståes.  :flag_bp:

Så enda en gang ønsker jeg meg selv  en god tur😅😅 å forhåpentligvis ble Murphy overarbeidet på sist tur.😅😅

Endelig ble det Bobåt

9 hours ago, Worry II said:

Ser ut som mekanisk gear på denne :giggle: God tur, Bjørn !

Stusset også på dette da da jeg kun har sett elektroniske spaker på KAD 44 EDC tidligere.

Ser på bildene av dashen at den har det tidligste EDC systemet med de 3 runde knappene så denne er nok rett før skillet.

Uansett er er det greit med en elektronisk ting mindre som er over 20 år gammelt, nemlig denne girvaier aktuatoren.

Da kjenner man hvertfall på hånden om giringene går tregt og før ting setter seg fast eller ryker.

God tur igjen onkel Bjørn :flag_bp:

Mvh. SAP

Grand Banks jr skrev for 2 timer siden:

Håper du rekker å kjede vettet av deg denne gangen, og dermed poste oppdateringer og bilder fra både båt og land (som farer forbi). :smiley:

Tror jeg kommer til å skuffe deg litt. Men noe  bilder må vi få til. Men har oppfattet det slik at det ikke er autopilot på båten. Da er det litt vanskeligere 🙂

Endelig ble det Bobåt

Bjørn Løvjomås skrev 27 minutter siden:

Min gode venn, om jeg står med spaken i handa, å den går tregt.. så skal jeg nok tenke meg om to ganger... 😅😅😅 før jeg går inn noe sted

…hvis det er lov å si.

God tur igjen, ser fram til å følge deg!👍

Tråden om Livet med Windy 8600MC
Tråden om Livet med Draco Summerwind 24

Det er vel, det er vel med min sjel.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...