Bjørn Løvjomås Startet 31.Mars.2022 Del på Facebook Startet 31.Mars.2022 Det går unna i disse dager, ny tur fra Søreide i Bergen. Denne båten skal til fødestedet sitt her i Arendalsområdet. https://www.finn.no/234598341 Båten er solgt via en hyggelig megler i Bergen, å jeg har fått lov å frakte den sørover. Leveres i Arendal søndag. Dette kom på sent på kvelden når jeg var på tur mot Haugesund, så litt hektisk med værsjekk og slike ting så sa jeg enda en gang ja. Dette er båten. Mer info finner dere i Finn link over. Håper det ikke blir alt for kaldt med kalesje. 🙂 og at været tross dårlig forarbeid holder seg brukbart. For de som begynner å bli lei av skriblerier mine, så har jeg forståelse for det. Men likevel er det trygt med BP i ryggen. Det må oppleves, for å forståes. Så enda en gang ønsker jeg meg selv en god tur😅😅 å forhåpentligvis ble Murphy overarbeidet på sist tur.😅😅 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
los083 Svart 31.Mars.2022 Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 Ønsker deg en riktig god tur og ser frem til en ny runde med fart og spenning! For all del ikke stop "skribleriene". Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 31.Mars.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 Takk for hyggelig melding @los083 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Gullfisk Svart 31.Mars.2022 Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 God tur, og bare skriv i vei. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 31.Mars.2022 Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 Ser ut som mekanisk gear på denne God tur, Bjørn ! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 31.Mars.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 Det så faktisk jeg og på @Worry II😅😅 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
index Svart 31.Mars.2022 Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 Får håpe det tekniske er mer på stell denne gang. Og eier av forrige båt bør nok skifte navn så snart det går. Å påkalle Murphy er aldri lurt;-) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Andora Svart 31.Mars.2022 Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 Morro med ny hentetråd, håper på masse bilder som vanlig👍👍 Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 31.Mars.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 Det ble litt lite bilder på slutten av forrige tur. Men håper å oppfylle bildeønsket denne gangen. Jeg liker også å se bilder fra slike turer. 🙂 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 31.Mars.2022 Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 God tur. Det er alltid hyggelig med henteturene deres. Stor underholdning 😊 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 31.Mars.2022 Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 Det er alltid gøy å være med deg på tur! Og dessuten trygt og greit å kunne gjøre det fra PC'en... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Dixie 2100 Svart 31.Mars.2022 Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 God tur, elsker hentetråder med bilder tatt underveis Sitér dette innlegget Link to post
Trond123 Svart 31.Mars.2022 Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 God tur, igjen 😀 Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 31.Mars.2022 Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 Gøy med ny tur ....Bare skribl i vei ..blir mistenkelig når det blir stille for lenge Gleder oss til ny tur ...... Er ledig hvis det blir for mye bare å si fra ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LAKA Svart 31.Mars.2022 Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 God tur. Kjekt å følge med deg. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 31.Mars.2022 Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 Håper du rekker å kjede vettet av deg denne gangen, og dermed poste oppdateringer og bilder fra både båt og land (som farer forbi). Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
sap_2000 Svart 31.Mars.2022 Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 9 hours ago, Worry II said: Ser ut som mekanisk gear på denne God tur, Bjørn ! Stusset også på dette da da jeg kun har sett elektroniske spaker på KAD 44 EDC tidligere. Ser på bildene av dashen at den har det tidligste EDC systemet med de 3 runde knappene så denne er nok rett før skillet. Uansett er er det greit med en elektronisk ting mindre som er over 20 år gammelt, nemlig denne girvaier aktuatoren. Da kjenner man hvertfall på hånden om giringene går tregt og før ting setter seg fast eller ryker. God tur igjen onkel Bjørn Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 31.Mars.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 Grand Banks jr skrev for 2 timer siden: Håper du rekker å kjede vettet av deg denne gangen, og dermed poste oppdateringer og bilder fra både båt og land (som farer forbi). Tror jeg kommer til å skuffe deg litt. Men noe bilder må vi få til. Men har oppfattet det slik at det ikke er autopilot på båten. Da er det litt vanskeligere 🙂 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 31.Mars.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 Min gode venn, om jeg står med spaken i handa, å den går tregt.. så skal jeg nok tenke meg om to ganger... 😅😅😅 før jeg går inn noe sted Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Kanalkapteinen Svart 31.Mars.2022 Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 Bjørn Løvjomås skrev 27 minutter siden: Min gode venn, om jeg står med spaken i handa, å den går tregt.. så skal jeg nok tenke meg om to ganger... 😅😅😅 før jeg går inn noe sted …hvis det er lov å si. God tur igjen, ser fram til å følge deg!👍 Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Worry II Svart 31.Mars.2022 Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 Jeg la til i Mossekanalen i stad, skulle innom butikken, synes det var veldig stri strøm i dag, slet med fortøyning, hiver alltid på den midterste pulleren først når jeg er alene, ikke rart det var tungt,... når den stod i revers.. Håper ingen så det (skylder på liten spak, jeg) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 31.Mars.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2022 Kanalkapteinen skrev for 1 time siden: hvis det er lov å si. Skjønner ikke helt😅😅😅 😉 Worry II skrev 1 time siden: når den stod i revers.. Meget bra. Den feilen kjenner jeg ingen som har gjort før🤪😉 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2022 Da er det straks klart for avgang Kristiansand til Bergen. Spent på været denne gangen og. Å lever i håpet om rolige forhold. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Pequod Svart 1.April.2022 Del på Facebook Svart 1.April.2022 Har sjekket popcornbeholdningen og er klar for hentetråd! God tur! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
LALUNA II Svart 1.April.2022 Del på Facebook Svart 1.April.2022 Iflg værtegn så langt så blir det en bra tur vindmessig og bakfra Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.