Bjørn Løvjomås Startet 17.Mai.2022 Del på Facebook Startet 17.Mai.2022 Hei igjen Får lage en liten tråd siden jeg ble oppfordret til det av @I og PK. Det er jo de som er bakgrunnen til at denne turen ble en realitet. Jeg skal være med som los og copilot sammen med eier. Det blir hyggelig. 2013 modell båt med grei volvomaskin. Ligger i Strusshamn nå, å planlegger avgang ganske snart Planen var egentlig å starte i morgen tidlig. Men som alltid er det været som styrer disse turene. Det skal blåse opp på Stadt i morgen ettermiddag. Dermed ble 17.mai feiring noe redusert 😅😅 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 17.Mai.2022 Del på Facebook Svart 17.Mai.2022 Da var vi klar igjen! Bare å rapportere i vei!😃😃 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
I og PK Svart 17.Mai.2022 Del på Facebook Svart 17.Mai.2022 Bjørn Løvjomås skrev for 2 timer siden: Hei igjen Får lage en liten tråd siden jeg ble oppfordret til det av @I og PK. Det er jo de som er bakgrunnen til at denne turen ble en realitet. Jeg skal være med som los og copilot sammen med eier. Det blir hyggelig. 2013 modell båt med grei volvomaskin. Ligger i Strusshamn nå, å planlegger avgang ganske snart Planen var egentlig å starte i morgen tidlig. Men som alltid er det været som styrer disse turene. Det skal blåse opp på Stadt i morgen ettermiddag. Dermed ble 17.mai feiring noe redusert 😅😅 Er dere på ais @Bjørn Løvjomås? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 17.Mai.2022 Del på Facebook Svart 17.Mai.2022 I og PK skrev 11 minutter siden: Er dere på ais @Bjørn Løvjomås? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 17.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2022 I og PK skrev 30 minutter siden: Bjørn Løvjomås skrev for 2 timer siden: Vis hele sitatet Er dere på ais White Lady har akkurat ankommet Skjerjehamn. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
lurvetass Svart 17.Mai.2022 Del på Facebook Svart 17.Mai.2022 Du verden her går det unna. Topp med hente eller leveringsturer og nei, vi går nok ikke lei Bjørn. Så bare å holde ut og fortsette med nye tråder i hentesagaene. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
VegJoh Svart 17.Mai.2022 Del på Facebook Svart 17.Mai.2022 Kan begynne å like at en hentetråd går direkte over i en ny. Kan fort bli en vane. God tur videre nordover Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Komodo Svart 17.Mai.2022 Del på Facebook Svart 17.Mai.2022 Men finner du noen elveos oppover der hvor du kan dra fram banjoen innimellom? Faresignal er herved sendt ut; se opp for sørlending med banjo, og vaselinboks i baklomma Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 17.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2022 Lite med elveos her @Komodo, desverre.. 😅😅😅 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2022 I dag ble det tidlig avgårde. Florø er passert, å vi runder Bremangerlandet nå. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2022 Til nå har vi hatt utrolig flaks med vind. Stort sett i siden eller med. Så dette har gått unna. Nå er vi spente på Stadt. 0 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
I og PK Svart 18.Mai.2022 Del på Facebook Svart 18.Mai.2022 God tur videre! Ser det går unna😀 Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 18.Mai.2022 Del på Facebook Svart 18.Mai.2022 Voldsom fremdrift dette her! Håper du får tatt noen bilder over Stadten..... Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2022 Det ble noen bilder over Stadt. Helt flatt hav, fantastisk. Det hjalp å stikke over her før vinden kom Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2022 Nå er vi fortøyd i Ålesund. Jeg hopper av her, siden eier er godt kjent herfra og hjem til hjemmehavn. Litt salt på ruten 🙂 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.