Jump to content

Bergtatt til sikker vinterhavn!


Sjøbliss

Recommended Posts

Ser i den andre tråden at det stadig dukker opp nye ting som må taes tak i. Derfor synes jeg det er på sin plass med å grave enda litt dypere i pengebingen for min egen del. Støtter spleis for andre gang, og oppfordrer flere tidligere givere til å gjøre det samme. Denne gang ble det en Merdø øl og Pizza som ble ofret til fordel for Bergtatt. Med glede. 🙂

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Bjørn Løvjomås skrev 11 minutter siden:

Ser i den andre tråden at det stadig dukker opp nye ting som må taes tak i. Derfor synes jeg det er på sin plass med å grave enda litt dypere i pengebingen for min egen del. Støtter spleis for andre gang, og oppfordrer flere tidligere givere til å gjøre det samme. Denne gang ble det en Merdø øl og Pizza som ble ofret til fordel for Bergtatt. Med glede. 🙂

 

Nytt bidrag sendt herfra også. Får dessverre ikke deltatt på dugnad disse helgene, så da får dugnadsbidraget mitt bli en runde to på Spleisen. 

Vil samtidig nevne at det er fantatisk å se arbeidet som utføres og engasjementet! :clap:

Windy 28 Ghibli 2012 - VP D6-370

Tidligere båter:

Windy 37 Grand Mistral 2007 - 2x VP D4-260
Windy 28 Ghibli 2004 - KAD 300 - Moderniseringsprosjekt.

Link to post
Share on other sites

Veldig bra med noe mer midler i potten nå, da blir det mulig å få gjort ferdig litt flere ting på lista!

 

Ellers vil jeg oppfordre alle som bor i kjøreavstand til Nøkledypet/Kråkerøy til å komme ned og legge igjen et par timers innsats. @Pequod jobber med en liste over alle gjøremål, og man er ikke avhengig av at det er andre til stede akkurat den ettermiddagen det måtte passe å ta en tur. 

Link to post
Share on other sites

Verdens beste gjeng dette! Jeg har også bidratt med en ekstra runde på Spleisen og nå er jeg helt sikker på at det blir et knallgodt resultat for Pequod! Gleder meg til å se resultatet!

Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/

 

"Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370

"Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse

Link to post
Share on other sites

Pequod skrev 15 minutter siden:

Nå må dere jaggu meg stoppe snart! Spleisen nærmer seg jo 90.000 nå!!! :rolleyes::clap::eek::crazy::flag_bp:

Håper det ikke stopper før nitti!🥰

Det er rom for hele beløpet til oppgradering!

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Da er også en glad amatør straks på vei, med div småverktøy, multimeter, polermaskin, gardintrapp, arbeidsklær og verneutstyr … så får vi se om jeg kan bidra med noe, eller om jeg bare flyr i veien for proffene😅

Uansett; det skal bli hyggelig å møte dere og lære av dere🤩

Link to post
Share on other sites

Familiesnekke skrev 33 minutter siden:

Da er også en glad amatør straks på vei, med div småverktøy, multimeter, polermaskin, gardintrapp, arbeidsklær og verneutstyr … så får vi se om jeg kan bidra med noe, eller om jeg bare flyr i veien for proffene😅

Uansett; det skal bli hyggelig å møte dere og lære av dere🤩

 

Det er bare og gå løs over fenderlist, med det groveste som er av rubbing, behøver ikke være så nøie med å tørke av heller, work in progress  

Redigert av Grønngylt (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Grønngylt skrev for 11 timer siden:

 

Det er bare og gå løs over fenderlist, med det groveste som er av rubbing, 

Kan melde om at oppgaver lenger ned i behovspyramiden går blitt prioritert i dag. Mer om det i den andre tråden, men først må jeg komme meg hjem og få meg en dusj. Det har vært bra oppmøte i dag, og det har blitt gjort mye!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...