Jump to content

"Bøya ut" vinkel på dobbeltkrum catwalk av glassfiber?


Ask

Recommended Posts

Hei

 

På vår katamaran er det vanskeleg å koma høgt nok til å pakka storseglet.

 

Eg har kjøpt ein brukt "catwalk", men den er litt for kort.

 

Ideelt sett burde catwalken rekt fram til biminibøylen på biletet.

Dette for at ny bimini skal gå fint frå bøylen og akterover.

Eg luar på å bruka mulitsag, saga på undersida av vinkelen (litt føre overgangen mellom ubehandla og malt felt).

Er det ein god ide at eg sagar nesten gjennom glasfiberen, bøyer delene slik at krumminga fortset og støyper att v-kutter på undersida av catwalken?

 

Då må catwalken festast til biminibøylen, men det skal gå fint. Eg skal leiga ein smed til å laga nokre høvelege beslag i syrefast.

Eg tenkjer å ha ei støtta ned til hyttetaket, slik at vekta av 0,1 tonn skipper ikkje kjem på skøyten. Altså ikkje vekt på eit lengre spenn.

 

Eg kan ta av catwalken, og jobba innandørs.

 

Kva synest de som har jobba mykje med glasfiber? Knude? Komodo?

 

 

Eg er takksam for svar.

Catwalk.jpg

Catwalk.1.jpg

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Hei.

 

Takk for svar.

 

Buen er nok ein del av styrken.

Eg tenkjer at catwalken framleis skal ha dobbeltkrum.

 

Kanalkaptein. Eg har vurdert å forlenga den andre enden av catwalken, men då blir det belastning på skøyten. Biminibøylen er òg for høg til at catwalken vil rekka ned til dekk dersom catwalken går over biminibøylen.

 

Eg får grubla litt til, og kanskje kjem det fleire synspunkt.

Link to post
Share on other sites

Hva med å bare kappe den her og der, sparkle og klasse på litt glassfiber, bare jalle den til styrkemessigt men pent gjort, så spraye på litt lakk, masse slippmiddel, så tar man ett avstøp fort og gærnt, lager en engangsform å lager en helt ny i passe størrelse. Helt ny er alltid stas 

Redigert av Grønngylt (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Grønngylt skrev 1 time siden:

Hva med å bare kappe den her og der, sparkle og klasse på litt glassfiber, bare jalle den til styrkemessigt men pent gjort, så spraye på litt lakk, masse slippmiddel, så tar man ett avstøp fort og gærnt, lager en engangsform å lager en helt ny i passe størrelse. Helt ny er alltid stas 

Hei.

 

Kanskje ein god ide, men eg ser for meg at det blir mykje arbeid, og eit uvisst resultat.

Eg har heller aldri gjort ein så stor glassfiberjobb før.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...