Nor Yacht Startet 11.Januar.2023 Link til dette innlegget Startet 11.Januar.2023 (redigert) Er det noen som har erfaring/ tips hvordan enklest mulig få bort inntørket owatrol på skroget. Redigert 11.Januar.2023 av Nor Yacht (see edit history) Link to post
Kanalkapteinen Svart 11.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2023 Ville forsøkt med saltsyre. Tar det meste av misfarging raskt og effektivt. Skyll av med store mengder vann etter 5-10 minutter. Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Eika Svart 11.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2023 Skrap det du kan forsiktigt, slip og poler Link to post
Nor Yacht Svart 11.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2023 takker for tips . Link to post
Lars Hansen Svart 12.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2023 Dersom det bare er små flekker, ville jeg bare vasket det bort med aceton. Er vel 1-komponent du skal ha vekk...? Link to post
Nor Yacht Svart 12.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2023 Det er 1 komponent Owatrol ja . Link to post
Owatrolshop Svart 7.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2023 Owatrol har et eget produkt for å fjerne oljer, beis og bunnstoff: Dilunett (https://www.owatrolshop.no/produkt/dilunett/) Skader ikke gelcoaten. Link to post
bare lek(k)er Svart 7.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2023 Varmluftspistol/hårføner og en sikling/plastskrape. Er det som funker best etter min erfaring. Litt avhengig av hvor mye søl og hvor tykt det er og om det har stått lenge. Hvis det bare er litt, funker løsemiddel som foreslått lenger opp. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn