Dreamer Svart Søndag 19:04 Link til dette innlegget Svart Søndag 19:04 For min del blir det besøk her inne 2 - 3 ganger pr uke. Det er jo skjelden store utfordringer innen elektro, og de fleste får vel fornuftige svar på sine spørsmål. En fordel her inne er at mange får forskjellige forslag til å løse et problem, det må jo være en fordel! Ellers må vi "gamlekara" tenke på at her også er nybegynnere som har kjøpt sin første båt, og da er det det godt å ha noen å spørre - og veldig mye som må læres! Sitér dette innlegget Link to post
Sandebukta Svart Søndag 21:11 Link til dette innlegget Svart Søndag 21:11 Martine29f skrev On 25.1.2025 at 22.08: Fin søkemotor funnet her, og noen av oss har vært innom 4 ganger pr time idag. Skal etterhvert legge ut liste🙂 Ser helst at denne ikke publiseres!! Sitér dette innlegget Askeladden 14, GH14, Huwa 26, Sagen 30, Joro stål 35, Beach craft 46 Link to post
Chilli Solbris Svart Tirsdag 23:07 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 23:07 Kort og godt ja! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Teerex Svart igår klokken 15:56 Link til dette innlegget Svart igår klokken 15:56 Snart 20 år her inne på forumet, og håper jo at det kanskje blir 20 år til. Dessverre er jo framtidsutsiktene i båtverdenen noe mere usikre nå enn den gangen for ca 20 år siden, da det meste liksom var rosenrødt og relativt problemløst. Ja Facebook har dessverre tatt over noe av tiden man bruker på nett, men er ikke så mye å gjøre med det. Tror jeg. Har i disse årene vinglet noe mellom en haug av forum av ymse typer for varierte kjøretøyer og farkoster. Heldigvis er det ett forum som forblir like nyttig og aktuelt. Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Hulda Svart igår klokken 17:05 Link til dette innlegget Svart igår klokken 17:05 Vanedannende? Ja. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart igår klokken 17:07 Link til dette innlegget Svart igår klokken 17:07 Båtplassen er ikke vanedannende. Jeg kan slutte når som helst. Bare i går sluttet jeg sikkert 10 ganger, så jeg har full kontroll på «forbruket». Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Chilli Solbris Svart igår klokken 17:25 Link til dette innlegget Svart igår klokken 17:25 Popeye70 skrev 17 minutter siden: Båtplassen er ikke vanedannende. Jeg kan slutte når som helst. Bare i går sluttet jeg sikkert 10 ganger, så jeg har full kontroll på «forbruket». 😂😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Hulda Svart igår klokken 18:52 Link til dette innlegget Svart igår klokken 18:52 Det bilr som en fyllefant som slutter å drikke hver dag. Flere ganger om dagen. Dette gjelder bare meg selv. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 23 timer siden Link til dette innlegget Svart 23 timer siden Vanedannende? På ingen måte. Jeg har vært innom her flere ganger for dag i snart 22 år uten ar det har blitt en vane. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.