Low091 Startet 14.April.2023 Link til dette innlegget Startet 14.April.2023 hei. Jeg og 2 kompis skal hente en båt i bergen den 9. mai å skal kjøre den til Kragerø. vi tenker å bruke ca 4-5 døgn bortover å lurte på om det va noen fine plasser å stoppe ved eller noe man apsolutt må få med åss på turen:) Link to post
mons Svart 14.April.2023 Link til dette innlegget Svart 14.April.2023 Når du er på de kanter ville jeg tatt tett på land langs yttersiden av Bømlo og besøkt Espevær sør på Bømlo, Skudeneshavn og Kvitsøy. Alternativt gått litt lenger ut og besøkt Utsira. Ikke så ofte man kommer dit.. Hold 50 m fra land på Kjør ved Sola og se etter Havert. Reservatbestemmelser gjør at du ikke kan gå nærmere, men hvis du ligger stille blir de nyskjerrig og kommer og kikker. Kjør langs land fra Egersund og få med de vakre fjordene samt sundene på Hidra. Kjør midt igjennom Våre øst for Lindesnes og indre lei til Kristiansand. Ny Hellesund er vakkert og ingen omvei. Mons Link to post
Low091 Svart 14.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2023 tusen takk skal lagre den:) tusen takk får svar :) Link to post
Kanalkapteinen Svart 14.April.2023 Link til dette innlegget Svart 14.April.2023 Velkommen til forumet @Low091 ? Hvilken båt har dere? Har dere god tid, ville jeg gått inn i Boknafjorden en tur. Fine holmer å ligge ved. Besøk Reilstad på Finnøy og bunkre billig diesel? Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
SveinHa Svart 14.April.2023 Link til dette innlegget Svart 14.April.2023 Austevoll-Bekkjarvik. Videre til Teløysundet-Tjøregrovsundet (om dere ikke stikker dypt) eller Engesund Om været tillater så er Brandasund-Klubbosen-Goddosen-Espevær en fin tur, ellers Brandasund-Soløysundet-Bårholmsundet. Mange fine steder i Austevoll-Bømlo området. Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Ask Svart 14.April.2023 Link til dette innlegget Svart 14.April.2023 Som alltid er det ikkje dumt å unngå Leirvik på Stord, og Haugesund. Link to post
Low091 Svart 15.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2023 Kanalkapteinen skrev for 16 timer siden: Velkommen til forumet @Low091 ? Hvilken båt har dere? Har dere god tid, ville jeg gått inn i Boknafjorden en tur. Fine holmer å ligge ved. Besøk Reilstad på Finnøy og bunkre billig diesel? takk:) selby 27 e det vi har :) vi hr planlagt ca 4-5 døgn må jo se litt an om vi e uheldig med være :) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn