Komodo Svart Mandag 07:21 Link til dette innlegget Svart Mandag 07:21 Herregud for noen turer du legger ut på @sap_2000! Har ikke fått fulgt med på turen denne gang, så jeg får lese meg litt bakover. Men hvor startet dere, og hva er målet? Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
LALUNA II Svart Mandag 07:41 Link til dette innlegget Svart Mandag 07:41 Blue Lady AIS henger litt etter har sett den faller ut i lengre perioder og Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
sap_2000 Svart Mandag 08:11 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Mandag 08:11 @Komodo Dro fra Harstad på 17. mai. Nå er vi på vei rundt Stadt og ender i Bergen senere i dag 🙂 @LALUNA II Blue lady er kl B AIS nå ser det ut til at MT viser Boat Beacon AIS for sap delivery. Fikk nytt mmsi i går https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:9600122 Mvh. SAP Link to post
Worry II Svart Mandag 09:22 Link til dette innlegget Svart Mandag 09:22 Hvordan opplever du båten, sammenliknet med Sargo ? Link to post
LALUNA II Svart Mandag 12:21 Link til dette innlegget Svart Mandag 12:21 Bekrefterr ser deg på MT nå Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
-morten- Svart Mandag 12:30 Link til dette innlegget Svart Mandag 12:30 3 hours ago, Worry II said: Hvordan opplever du båten, sammenliknet med Sargo ? Det lurte jeg og på, selv om størrelse og pris foreløbig ikke er aktuelt. Synes Targa virker mer gammelmodig og enkel, mens Sargo er mer moderne design, ikke så kassete innredning og eksteriør. Kan hende ergonomi er litt forskjellig. Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Big Horn Svart 21 timer siden Link til dette innlegget Svart 21 timer siden I det mindre segmentet (+- 27 fot) føles hvertfall Targa mykere i sjøen, og mindre slamring enn hos Minor og Sargo. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn