snaage 61 Startet 11.Mai.2023 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2023 Hei Jeg skal kjøpe nytt propsett til en 29 f Volvo Penta 41 A med VP290 duoprop. Tøttvekt ca 4000 kg Pga att båten ligger på vannet , og jeg har ikke hatt den så lenge , vet jeg ikke hvilken proppstørelse som står på . Har hvert greit å ha proppeller klar når det blir oppløft . Har fått ett bil et tips av en med tilsvarende lengde , vekt og motor , det stod J3 på denne . Har tenkt litt på A5 eller A6 , men de er kanskje for store ? Hvilket A nr tilsvarer J3 ? Så hva kan dere her på forumet anbefale , eller egene valg av prop. På Forhånd takk for alle svar/anbefalinger . Båt Fairline Mirage 29 Kommentar fra moderator: Opprinnelig tittel, Valg av proppstørelse var ikke iht reglene for titler. Sitér dette innlegget Link to post
Kanalkapteinen Svart 12.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2023 Velkommen på forumet ?? J3 ligger nære A3, men en del har vel opplevd at den er litt tyngre i drift. Om de er verdt (den store) prisforskjellen fra uoriginale A3 vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.