Pequod Posted June 10, 2023 Share Posted June 10, 2023 Imponerende! Quote Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
SveinHa Posted June 10, 2023 Share Posted June 10, 2023 Ikke verst det Quote Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
Hakkannen Posted June 10, 2023 Share Posted June 10, 2023 Sprekt og imponerende Ikke for ingenting Baatplassen er en av favorittnettstedene til mange! Quote Byggingen av svært liten slepebåt, et miniprosjekt, inspirert av "Hercules" fra 1907 Link to post
Grand Banks jr Posted June 11, 2023 Share Posted June 11, 2023 Gratulerer! Det jeg liker godt er at forumet fungerer godt til tross for at Facebook har tatt over mye av denne type interaksjon på nett. Det er lettere å følge saker over lenger tid her, og med Google lettere å finne gamle tråder. Quote Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
SveinHa Posted June 11, 2023 Share Posted June 11, 2023 Grand Banks jr skrev 56 minutter siden: til tross for at Facebook har tatt over mye av denne type interaksjon på nett. Fakebook er jo mer en pratekanal mens fora som dette er langt mer strukturert. Ser jo at Fakebook har sin plass, spesielt siden "alle" er der, men jeg ga den opp da FB's synsere overstyrte gruppeadministratorer i lukkede grupper om seriøse tema ble diskutert. FB's synsere er jo rene løpegutter for storpolitikere og undertrykker den faglige elite. De som støtter slike holdninger må gjerne forbli på FB og gjerne bare der... Quote Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
Recommended Posts