Jump to content

2 000 000 innlegg i Båtforumet. Gratulerer !

Worry II

Recommended Posts

Ikke verst det :sailing:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Gratulerer!

Det jeg liker godt er at forumet fungerer godt til tross for at Facebook har tatt over mye av denne type interaksjon på nett. Det er lettere å følge saker over lenger tid her, og med Google lettere å finne gamle tråder. :yesnod:

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Grand Banks jr skrev 56 minutter siden:

til tross for at Facebook har tatt over mye av denne type interaksjon på nett.

Fakebook er jo mer en pratekanal mens fora som dette er langt mer strukturert. Ser jo at Fakebook har sin plass, spesielt siden "alle" er der, men jeg ga den opp da FB's synsere overstyrte gruppeadministratorer i lukkede grupper om seriøse tema ble diskutert. FB's synsere er jo rene løpegutter for storpolitikere og undertrykker den faglige elite. De som støtter slike holdninger må gjerne forbli på FB og gjerne bare der...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.