Jump to content


2 000 000 innlegg i Båtforumet. Gratulerer !


Worry II

Recommended Posts



Gratulerer!

 

Det jeg liker godt er at forumet fungerer godt til tross for at Facebook har tatt over mye av denne type interaksjon på nett. Det er lettere å følge saker over lenger tid her, og med Google lettere å finne gamle tråder. :yesnod:

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Grand Banks jr skrev 56 minutter siden:

til tross for at Facebook har tatt over mye av denne type interaksjon på nett.

Fakebook er jo mer en pratekanal mens fora som dette er langt mer strukturert. Ser jo at Fakebook har sin plass, spesielt siden "alle" er der, men jeg ga den opp da FB's synsere overstyrte gruppeadministratorer i lukkede grupper om seriøse tema ble diskutert. FB's synsere er jo rene løpegutter for storpolitikere og undertrykker den faglige elite. De som støtter slike holdninger må gjerne forbli på FB og gjerne bare der...

Link to post

Join the conversation

You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...