lurvetass Svart 31.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August Lite båtliv om dagen, men en liten dagstur ble det i dag. Så da blir det en lunch oppdatering. Men denne gangen av den lettvinte sorten. Forrige kvelden laget kapteinen juksebakalao og byssepiken hadde tatt vare på resten av suppa. Suppa er laget fra bunnen med blåskjell kraft. Og skjellene hadde jeg plukket på brygga til naboen. Så med masse knuste tomater, hvitløk, chilli, Charlotteløk, potetbiter, rikelig med olivenolje, sinnsyk dyr lettsaltet torsk fra Skogen og blåskjell ble det knallgodt. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Chilli Solbris Svart 31.August Link til dette innlegget Svart 31.August Sulten!😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
tom Cognac Svart 1.September Link til dette innlegget Svart 1.September lurvetass skrev for 21 timer siden: sinnsyk dyr lettsaltet torsk - kjøper bare kvalitetsfisk fra https://fiskeruta.no/ mye godt her Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.