Jump to content

Julehilsen 2005


Blondie

Recommended Posts

Takk for det, og det samme tilbake til alle. :santa:

 

Nåe er det ikke lenge før det snur....... :sailing:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

[color=#FF0000]GOD JUL OG GODT NYTT ÅR[/color] :santa::santa: HILSEN FRA HEIRA OG HEIRINNEN Snart snur det, dey blir snart lysere og lengere dager og hva skjer da :flag::flag::flag: Det begynner å krible i pussefoten, vær forsiktig med tilbehøret i jula :santcheers:

 

Mvh

HEIRA

30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær

Link to post
Share on other sites

Kona er ferdige med alle julegaver (mengder !!!!), julehandelen av matvarer for hele jula er unnagjort, stort sett alle ærender før jul er ferdige, alle julekorta er sendt ut, huset er vaska ned og juletre er pynta i stua (flere dager for tidlig :eek::eek: ). Det eneste som gjenstår, er å koke lammelår, sprette fenalåret og ordne selve middagen til julaften.

 

Du verden, vi er virkelig ajour i år. Til og med jeg har handla ferdig julegavene (til båten og kona) (mest til båten :blush: )

 

Med det ønsker mannskapet på Perlen alle hjertelig fin jul og håper at ikke altfor mange stresser avgårde nå i førjulstid :smiley:

Link to post
Share on other sites

Hei alle sammen.

 

I morgen har jeg tatt meg fri, fruen jobber til 14.00 og jeg henter henne så drar vi rett opp på hytta, som ble julepyntet for tre uker siden, og blir der til 1. nyttårsdag. Deilig med så mange fridager selv om det blir noen familiesammenkomster innimellom. Håper å få prøvd skiene også hvis det er nok snø, i alle fall blir det gåturer med vår firbente venn, og for å ikke "ese" alt for mye ut.

 

:santa: GOD JUL OG GODT NYTTÅR :santa:

 

ønskes av mannskapet på Quantum

Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500

 

Vårt prosjekt:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046

 

Hjemmeside:

www.GudrunogTrond.com

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...