Rune.f Startet 29.September.2023 Del på Facebook Startet 29.September.2023 Kan man bunnsmøre på høsten for å spare den jobben om våren, eller må båten raskt på sjøen etter smøring ? Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 29.September.2023 Del på Facebook Svart 29.September.2023 Min erfaring er at dette ikke betyr noe som helst. Jeg flekker bare over der det er tynt eller slitt/flasset av. Resten av bunnstoffer har vært på fra et til flere år. Når båten tas opp om høsten er det absolutt ingen forskjell i groing på gammelt og nytt bunnstof. Variasjonen er heller fra et år til et annet, ikke om det er nytt eller gammelt bunnstoff. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 29.September.2023 Del på Facebook Svart 29.September.2023 Det jeg ville gjort, var å lese anvisningen på boksen :-) Alle typer bunnstoff er vel ikke like? Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 29.September.2023 Del på Facebook Svart 29.September.2023 Hempel Mille NCT feks kan påføres 9mnd før utsetting. Mange merker som har dette nå. Vi påfører alltid på høsten så er den klar til utsett på våren mht bunnstoff. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth DC 530 Svart 29.September.2023 Del på Facebook Svart 29.September.2023 Jeg bruker biltema sitt bunnstoff. Funker bra i flere sesonger, men kort sesong på meg ofte. Smør på bunnstoffet når du har tid. Bra tips å lese på boksen og ev velge hardere type om høsten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.