Jump to content

Den store tabbetråden


tobixen

Recommended Posts

Sitat
hawthorne skrev On 11.4.2024 at 22.40:

presterte jeg å miste telefonen på et sete, gikk videre ned i dørken og spratt ut bak. Ligger nå på 5-6 meter på en håpløs plass. Det er aldri mer enn 0.5m sikt der (maks) og masse båter. iPhone 15pro - 3 md gammel...

Sitat

Magnetfiske?

Link to post
Share on other sites

Ingen tabbe denne gangen - dette er bare uflaks, av det mer kuriøse slaget:

 

Jeg har en minijibb, det er ikke rulleseil, den tar jeg opp og ned fra dekk - når seilet ikke er i bruk stuer jeg det ned i forpiggen for å beskytte det mot sola.

 

Jeg kom inn til en havn (av det sjeldne slaget - helt gratis) sent på natta, trøtt og sliten.  Jeg greide å komme meg opp relativt tidlig på morgenen, gikk meg en tur, mens minijibben lå ute på dekk.  Da jeg kom tilbake så jeg en katt hoppe fra båten til brygga.  "Jaja ... med så mange katter her, er det i allefall svært liten risiko for å få rotter eller mus ombord" tenkte jeg.  Værmelding og observert vær tilsa at det ikke var sjans å få noe fremdrift ut fra seilgarderoben, så jeg stuet ned minijibben, startet motoren, løsnet tauverk og satte kurs med motor for neste destinasjon.  Etter en stund klatrer jeg inn i kahytten - og møter en rimelig heftig eim av ... kattepiss!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...