Okkaby Svart 17.Mars.2024 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2024 btt skrev 1 minutt siden: Joda , det fungerer fint det Nei det fungerte ikke. Å når den hadde vært inne til siste runde med rep hos Raymarine, så kunne den ikke lese navionics karte lengre. Fikk da en håpløse svada fra et like håpløst service team hos Raymarine, om at den kun ville kunne lese siste nye kart fra i fjor(2023) Kartet var fra 2022 eller 21. Å ikke faen om jeg kjøper nytt Navionics kart igjen. Han som kjøpte min gamle Garmin plotter hadde kjøpt lighthouse kart ved en feil på nett, så byttet med han, så han fikk mitt Navionics å jeg hans nye lighthouse. Å der mangler autoruting jo helt, siden Raymarine ikke ser ut for å se det nyttige i dette. Men fremdeles fungere ikke plotter etter den plutselig midt i sesongen uten forvarsel snudde båten opp/ned å nekter å endre dette. Så nå blir den kun brukt som Radar skjerm. Holder meg til navigering/kart på Orca sitt system på deres display og Ipad Pro. Dette systemet fungere 100%. Om jeg finner ut jeg beholder båten lenge, så blir alt Raymarine hevet på dynga å Garmin installert for Radar bruk. http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Hekri Svart 17.Mars.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2024 svendmb skrev 1 time siden: Har du lagt inn spesifikasjoner på båten din i Axiom'en? Den trenger båtens lengde, bredde, dyptgående og høyde for at auto rute skal fungere. Alt er registrert !!! Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn