Jump to content

Hvem er eldste AKTIVE medlem på BP?


Faxen

Recommended Posts

Makiki skrev for 1 time siden:

Jeg melder meg på i kampen om å være nærmest døden. 83 år.

Hvem som er nærmest døden vet vi vel forhåpentligvis ikke, det kan jo være hvem som helst av oss her inne :ghost: 

 

Men med dine 83 år siden fødsel, kan det jo faktisk se ut som om du dro forbi @NilsPils med hårfin margin :flag_bp::

NilsPils skrev On 30.3.2024 at 10.22:

Melder meg på igjen. Årgang 1941. Det går mot 83 denne båtsesongen.

 

Link to post
Share on other sites

NilsPils skrev 7 minutter siden:

Må nok se meg slått her, ja . .  :cheers:

Jeg blir 83 i juli . . 

Du får trøste deg med at han andre oldingen kun har fire innlegg på forumet siden 2005. Selv om han så vidt slår deg på alder, når han deg altså ikke til knærne når det gjelder aktivitet på forumet, som altså var et av spørsmålene i åpningsinnlegget :wink:

 

Link to post
Share on other sites

Morro at noen holder det gående med båtliv som 80+- åringer👍

 

For min del, er det 35 år til jeg er 80, og innen den tid tviler jeg på at noen får lov til å bedrive båtliv slik vi gjør idag.

Det er bare å nyte det så lenge man har helse, og lov til å holde på.

Hold kjeft,når du snakker til meg!

Link to post
Share on other sites

nomen skrev for 17 timer siden:

For min del, er det 35 år til jeg er 80, og innen den tid tviler jeg på at noen får lov til å bedrive båtliv slik vi gjør idag.

 

For min del er det litt over 20 år til. Og jeg føler meg trygg på at jeg kan bedrive båtliv når den tid kommer også. Om jeg ikke får lov til å forurense like mye som nå så synes jeg egentlig at det er bare en god ting. Men jeg trenger nok båt om 20 år også, man må jo handle iblant!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...