function loadAds() { window.relevantDigital = window.relevantDigital || {}; relevantDigital.cmd = relevantDigital.cmd || []; relevantDigital.cmd.push(function() { relevantDigital.loadPrebid({ configId: '662fa5660d42b03a9c6d7583', manageAdserver: true, collapseEmptyDivs: true, noGpt: true, collapseBeforeAdFetch: false, allowedDivIds: null, // set to an array to only load certain
s, example - ["divId1", "divId2"] noSlotReload: false, // set true to only load ad slots that have never been loaded }); }); }; Jump to content

Båtfrakt til Farsund


Recommended Posts

Jeg får båtfrakt fra Finnsnes til Farsund, med ETA Farsund fredag 12/4 en eller annen gang. Dette får jeg vite mer nøyaktig i neste uke.

I forbindelse med at båten losses på sjø, er jeg avhengig av noen som kan gi meg båtskyss ut til lastebåten. 

 

Er det noen som kan være behjelpelig med dette, eller som vet om noen jeg kan kontakte.

 

Takknemlig for svar:)

Link to post
Share on other sites

P-K skrev On 5.4.2024 at 9.50:

noen som kan gi meg båtskyss ut til lastebåten. 

 

Jeg tro du burde forandre overskriften fra:

 

"Båtfrakt til Farsund"

 

til feks:

 

"Båtskyss til Lastebåt i Farsund fredag 12. april"

 

Selv kjører jeg iblant mellom østlandet og sørlandet med en bil som kan trekke 3,5 tonn henger og har også egen båthenger (ikke fullt så kraftig riktignok) og tenkte det kanskje var noe jeg kunne hjelpe med (eller et stykke på vei da jeg ikke drar fullt så langt ned som Farsund). Å stille opp med båtskyss der nede derimot blir litt tungvint (ekstra opptak og sjøsetting av båt 2 ganger og masse ekstra kjøring, og et tidspunkt som uansett hadde vært uaktuelt for meg).

 

Lokalbefolkningen i Farsund derimot, som bare har en 14 fots åpen båt og ikke har noe egnet transportmiddel for frakt av båt hopper nok i mange tilfeller over denne tråden da den ikke ser ut som noe de kan hjelpe til med. Men det er jo disse lokale med tilgang på båt som ekstremt lett kan stille opp og hjelpe deg.

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...