Komodo Startet 27.Juli Del på Facebook Startet 27.Juli Hørte mye helikoptertrafikk over her i stad, så jeg gikk inn for å sjekke Fredrikstad Blad om det hadde skjedd noe. Og det hadde det... I forbindelse med dette treffet: har det tydeligvis skjedd en kollisjon, en kantring og en grunnstøting: Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Eika Svart 27.Juli Del på Facebook Svart 27.Juli Nesten man ser propellen min på bilde jo Trur jeg må ringe og høre hva som har skjedd Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 27.Juli Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli Litt oppdatering nå: Redningshelikopter, ambulanse, politi og redningsskøyta har hatt utrykning til Hvaler under Hvaler Open. Politiets operasjonsleder Trond Lorentzen kan fortelle Fredriksstad Blad at de har fått en melding om en båt som har streifet en annen båt i høy hastighet, og deretter gått i skjæret. Klokken 13:52 skriver politiet at en person er fraktet med ambulanse til Kalnes sykehus etter en båtulykke utenfor Asmaløy. Det skal være snakk om bruddskader. En båt med to personer om bord har gått på ett skjær i høy hastighet. Båten er berget. Politiet sier at det vil bli opprettet sak. – Det er bruddskader og sårskader på personen som har blitt fraktet til sykehuset for oppfølging. Den andre personen har og sårskader, og ble sjekket på stedet. De trengte ikke videre oppfølging, forteller Lorentzen. Det er og meldt om kantring på en speedbåt-katamaran. – Kantringen er i forbindelse med arrangementet. Det er ingen personskade, men det er mange båter på vannet. Det er kaos, forteller Johan Leandersson. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Eika Svart 27.Juli Del på Facebook Svart 27.Juli Da har jeg fått litt info, catta kjørte med mye løft også kom det noen vindkast og da blei den kasta rundt, en annen som gikk på skjær og noen andre folk som har blitt kasta ut av båten, det er vist skikkelig vært i området med tanke på små båter og høy fart. Men han som låner propeller av meg er like hel Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 27.Juli Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli Skal ikke undervurdere vindkast og krapp strømsjø her ved Glommas utløp. Mange tror at det bare er en andedam her i Oslofjorden, det er ikke helt riktig. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Eika Svart 27.Juli Del på Facebook Svart 27.Juli Komodo skrev 12 minutter siden: Skal ikke undervurdere vindkast og krapp strømsjø her ved Glommas utløp. Mange tror at det bare er en andedam her i Oslofjorden, det er ikke helt riktig. Det holder desverre med og være uoppmerksom kun ett sekund eller to, men uhell skjer uansett åssen båter folk har :/ Heldigvis er skikkelig speedbåter langt nede på ulykkesstatistikken, de fleste har fått gradene og lært seg hvordan båtene skal håndteres Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 27.Juli Del på Facebook Svart 27.Juli Er heller ikke alt som er relatert til Poker Run arrangementet visstnok. Det er mye folk på sjøen i dag, selv om det går noe hvitt på Lera. Sitter på hytta og ser en del som får husket seg litt rundt Strømtangen fyr. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
dieselfan Svart 27.Juli Del på Facebook Svart 27.Juli Honduras skrev for 5 timer siden: Sitter på hytta og ser en del som får husket seg litt rundt Strømtangen fyr. Sitter du på Skåtøysia eller på Strømodden? Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 27.Juli Del på Facebook Svart 27.Juli dieselfan skrev 4 minutter siden: Sitter du på Skåtøysia eller på Strømodden? Er det Skåtøy på den siden av fjorden også ? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 27.Juli Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli Eika skrev 9 minutter siden: Er det Skåtøy på den siden av fjorden også ? Nei. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Eika Svart 27.Juli Del på Facebook Svart 27.Juli Komodo skrev 7 minutter siden: Nei. Begynte og lure om det var både Skåtøy og strømtangen på begge sider av fjorden. Men da har jeg fått litt mer oppdateringer om åssen det var der borte idag, det var mye som skjedde, mye action, mange som fikk seg en oppvekker i tilegg til de 2 det står om i avisene Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 27.Juli Del på Facebook Svart 27.Juli Jeg velger å gå så paddeflat at jeg havner under teppet. @Honduras sitt Strømtangen Fyr ble startet i 1859 Mitt kjære Strømtangen Fyr ble ikke startet før 1874... så da teller det ikke Utrolig praktisk å ha samme navn på to fyr.... "RS, jeg synker, ligger 400m NNØ av Strømtangen Fyr"... knittre-knittre -blobb-blobb Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 28.Juli Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli dieselfan skrev 1 time siden: Jeg velger å gå så paddeflat at jeg havner under teppet. @Honduras sitt Strømtangen Fyr ble startet i 1859 Mitt kjære Strømtangen Fyr ble ikke startet før 1874... så da teller det ikke Utrolig praktisk å ha samme navn på to fyr.... Ingen grunn til å grave seg ned @dieselfan 😉 Strømtangen er en tange det strømmer rundt... Både I Onsøy og på Hvaler har vi en Lyngholmen, det er ikke en gang langt imellom 😅 Men det var vel mye lyng der da. Og hvor mange Svartskjær har vi? Vel, jeg er oppvokst i Onsøy, men bor på Hvaler. I begge kommuner er det opptil flere skjær med det navnet. Blir som Emilie og Alexander på videregående. Ca fem i hver klasse 😂 dieselfan skrev 1 time siden: "RS, jeg synker, ligger 400m NNØ av Strømtangen Fyr"... knittre-knittre -blobb-blobb Ja ikke sant 🤣🤣🤣 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Honduras Svart 7.August Del på Facebook Svart 7.August Er Stømtangen i Onsøy/Fredrikstad jeg forholder meg til ja, men har fått med meg at det ligger en blek kopi over på skyggesiden av fjorden 😎👍 Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Honduras Svart 7.August Del på Facebook Svart 7.August Når det gjelder stedsnavn tviler jeg på om man finner Pættæne, Bællen og Fredagshølet noe annet sted 😎 Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Eika Svart 7.August Del på Facebook Svart 7.August Honduras skrev 25 minutter siden: Er Stømtangen i Onsøy/Fredrikstad jeg forholder meg til ja, men har fått med meg at det ligger en blek kopi over på skyggesiden av fjorden 😎👍 Dere som holder til på "the dark side" :p lukter vondt gjør det også på deres siden av fjorden, har fortsatt traumer fra jeg var liten og kom til Moss Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 7.August Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August Honduras skrev for 3 timer siden: Når det gjelder stedsnavn tviler jeg på om man finner Pættæne, Bællen og Fredagshølet noe annet sted 😎 Eller Glufsa og Kukken Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
dieselfan Svart 7.August Del på Facebook Svart 7.August Men vi har det ganske bra... uten den dærre på K.... den kan dere ha Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 7.August Del på Facebook Svart 7.August Det jeg bestandig har trodd, dere på andre sia mangler den på K…. 😂 Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.