Liffi Startet 22.November.2024 Link til dette innlegget Startet 22.November.2024 Får vel komme meg på forum er igjen etter litt div båter siste årene ble det spontant kjøpt / byttet til meg en 42 Viking. Har hatt et powerbåt prosjekt over flere år som interessen har dabbet av på men ny eier så lyset å vi ble enige om noe i mellom! godt å ha en familiebåt nå og slappe av i. her er akterkabin bygget om så det er et ekstra lite bad bak her som gjør det fint med 3 unger. Da har vi vår del å dem sin del av båten. Kad 44 maskiner å generelt ok oppgradert båt med årene men gamal dame så mer må vel tukles med med tiden men fungerer fint til vårt bruk. fått mange fine turer å flere skal det bli. Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 22.November.2024 Link til dette innlegget Svart 22.November.2024 Flott båt...gratulerer Sitér dette innlegget Link to post
Kanalkapteinen Svart 22.November.2024 Link til dette innlegget Svart 22.November.2024 Utrolig fine båter ? Hvordan går den med KAD44? Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Biam1 Svart 22.November.2024 Link til dette innlegget Svart 22.November.2024 Nydelig båt Sitér dette innlegget Link to post
Boatmad Svart 22.November.2024 Link til dette innlegget Svart 22.November.2024 Oppdater hvordan det går framover med båten :) gratulerer med ny og sjelden båt :) Sitér dette innlegget Link to post
Liffi Svart 23.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.November.2024 Takk takk:) går pent med disse motorene. Nå er ikke flaps montert etter overhaling så kjørt uten, men marsjer fint i 22 og hatt den i 35 -36knop så synes det er ganske greit selvom man sjeldent ligger med spakene helt ned Skal forsøke å oppdatere fremover:) Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 23.November.2024 Link til dette innlegget Svart 23.November.2024 Ref det ene bildet Vi drikker vel ikke øl når vi fører en båt. Gjør vi vel ? Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Eika Svart 23.November.2024 Link til dette innlegget Svart 23.November.2024 Bellil skrev for 5 timer siden: Ref det ene bildet Vi drikker vel ikke øl når vi fører en båt. Gjør vi vel ? Det vil jeg anta de fleste gjør, bare man holder seg under 0.8 slipper man trøbbel :) Sitér dette innlegget Link to post
Liffi Svart 24.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2024 En øl eller 2 har jeg ingen problem med å ta når sola skinner og man koser seg ute, men kjøre båt godt påvirket er en annen ting ?☠️ :) det klargjøres for å ligge ute i år! Planen er å ha den hjemme neste år men må bygge meg en stor henger og lage meg no plass her hjemme Sitér dette innlegget Link to post
Fortego Svart 27.November.2024 Link til dette innlegget Svart 27.November.2024 Gratulerer med båt! Fantastisk båt. Selv har jeg ikke hatt tid til å fikse min de siste par årene, men satser på å få den på sjøen igjen neste sommer selv om jeg ikke får gjort alt som jeg har ønsket å gjøre. Båten du har kjøpt har jo levd et omflakkende liv de siste årene. Håper vi treffes på et vikingtreff etterhvert. Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/107732-viking-conquest-på-nye-tokt/ Link to post
Liffi Svart 27.November.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2024 Takk for det. Ja ser du har et prosjekt der ja, spennende når den er på sjøen? omflakkende liv ja?! Hvilket Viking treff? Sitér dette innlegget Link to post
Fortego Svart 29.November.2024 Link til dette innlegget Svart 29.November.2024 Liffi skrev On 27.11.2024 at 19.16: Tror denne båten har blitt solgt en tre-fire ganger de siste ti årene. Angående Viking-treff, så meld deg inn i FB gruppa, så får du oversikt. https://www.facebook.com/groups/Vikingbat Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/107732-viking-conquest-på-nye-tokt/ Link to post
Teerex Svart 29.November.2024 Link til dette innlegget Svart 29.November.2024 Bellil skrev On 23.11.2024 at 7.48: Ref det ene bildet Vi drikker vel ikke øl når vi fører en båt. Gjør vi vel ? Er det ikke alkoholfri øl? Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Liffi Svart 19.Januar Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar Liten sjekk av båten! Alt ser fint ut. Gleder meg til å få den opp og begynne med litt service og oppgradering Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.