Jump to content

Bergtatt på tokt - 2025

Pequod

Recommended Posts

Det er det ingen tvil om, forskning har vist at leger som støtter seg på KI for diagnoser blir dårligere til å diagnostisere. 

Men den største haken med KI-musikk er at opptreningsgrunnlaget er regelrett stjålet. KIene er trent på publisert musikk uten verken tillatelse eller kompensasjon. Uten trening er en KI ingenting. 

subwoofer skrev for 2 timer siden:

Sikkert fine bilder, men som aktiv musikant med bekjente og unger som er profesjonelle musikere nekter jeg å ta i KI-generert musikk. 

Legger du den ut uten musikkspor?

Skjønner poenget ditt, og dette er nok et engangstilfelle, tror jeg. Kommer nok ikke til å lage noen versjon av denne uten musikk, men jeg skal jo lage en litt lengre sesongoppsummering, og da skal du få slippe å høre på dette! :tommel_opp:

Komodo skrev 22 minutter siden:

Flotte filmsnutter Pequod :tommel_opp: Du er jammen flink til å bruke båten!

Takk for det! Fikk brukt den mindre enn ønsket i fjor, men det var for det meste noe jeg ikke kunne gjøre noe med. Hvordan det blir i år er jeg noe mer usikker på. Jeg har bestemt meg for at nå skal jeg bli ferdig med de største oppgavene som gjenstår før jeg begynner å bruke den til mer enn korte dagsturer. Er lei av å liksom ikke komme meg noe lenger med oppussingen, så i år har det førsteprioritet framfor turer. Må bare vente litt temperaturene blir slik at jeg kan få gjort noe fornuftig om bord.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...