vivvi Svart 9.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2006 Ja det ble mange fine turer, men alikevell alt for få......OG vi begynner nok snart å planlegge neste års turer vi nå skal du se Neste års turer skal begynne å sees på nå ja. Må jo tross alt ha noe å se frem i mot. Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
vivvi Svart 13.April.2007 Link til dette innlegget Svart 13.April.2007 Hei Cocker! Er det ikke på tide å trekke frem tråden igjen å få den oppdatert Har vel skjedd litt med skjønnheten siden hun ble dratt på land og lagt i hi?! Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Sinten Svart 13.April.2007 Link til dette innlegget Svart 13.April.2007 Har akkurat lest gjennom tråden din Cocker, og eg må sei meg einig med Perlen, for dette er den absolutt finaste båten eg har sett i heile mitt liv, og det meinar eg heilt seriøst Denne båten kan du vere stolt av Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
NilsPils Svart 14.April.2007 Link til dette innlegget Svart 14.April.2007 Jeg, som selv såvidt har begynt å fuske litt i faget, blir full av beundring. Dette er en fin inspirasjon, men man blir også litt sjenert for å vise frem det en selv gjør. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
cocker Svart 19.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2007 Hei Cocker! Er det ikke på tide å trekke frem tråden igjen å få den oppdatert Har vel skjedd litt med skjønnheten siden hun ble dratt på land og lagt i hi?! Hei hei Dårlig samvittighet over oppfølgingen her Noe har jo skjedd og skal få tatt noen bilder også i år.... så blir det vel sjøsetting snart kanskje...uke så er vi vel på sjøen begge to ??? Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 19.April.2007 Link til dette innlegget Svart 19.April.2007 ...uke så er vi vel på sjøen begge to ??? Vi får vel håpe det. Regner iallefall med før 1. mai! Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
cocker Svart 26.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 Dårlig med bilder men det kommer... Fått gjort endel innvendig og støydempa en hel del.... ALLE MÅ HUSKE PÅ TREBÅTFESTIVALEN TIL HELGA DA Vurderes solgt foresten Da nye prosjekter står for tur......... Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 22.November.2007 Link til dette innlegget Svart 22.November.2007 Oppdateringer er på tide nå Cocker!!! Skjer vel noe med din båt i vinter også... Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
cocker Svart 1.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2007 Solgte jo aldri båten som egentlig var planen, så da ble det litt nye prosjekter i vinter igjen....Desverre er jeg sløv med oppdateteringer.... Det er jo bare å ta med kameraet ut og få tatt noen bilder, så skal se om jeg ikke får gjort det snart...... Har jo revet opp hyttetaket og begynner snart på akterdekket... Skal få tatt noen bilder og lagt de inn snart....... Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 1.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2007 Utrolige bilder du har lagt ut av prosjektet ditt Cocker. Jeg er glad det finnes sånne som deg som er villig til å trå til og få et så glimrende resultat. Dette er båter man snur seg etter når du kommer inn i Strømstad havn til sommeren. Hva slags motor har du ombord. hadde vært artig å vite. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Noflow Svart 1.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2007 grådig fin båt! Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 3.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2007 Godt å se at du er igang igjen cocker Fint at noen har mulighet til å holde på, men bilder... Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
cocker Svart 4.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2007 Utrolige bilder du har lagt ut av prosjektet ditt Cocker. Jeg er glad det finnes sånne som deg som er villig til å trå til og få et så glimrende resultat. Dette er båter man snur seg etter når du kommer inn i Strømstad havn til sommeren. Hva slags motor har du ombord. hadde vært artig å vite. takk å takk. Motoren er en bmc fra båten var ny (1976) på 36hk. Den er gått over og fått litt stell så den gjør jobben sin bra enda..... Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 24.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2008 Begynner vel å bli på tide med en liten oppdatering og nye bilder av båten Cocker Har skjedd litt siden sist vet jeg Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 24.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2008 Utrolig flott jobb du har gjort med båten. Den er et smykke! Enig med Vivvi. Flere bilder! Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Moas-ark Svart 21.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Fant denne tråden via google. Moro å lese! Flott arbeid! Hadde jo vært moro med en oppdatering et år etter! Sitér dette innlegget Nancy, trenekke 21 fot fra 1930. 1995-2001 Arina hvalersnekke 27 fot. 2001-2008 Miranda mahognysnekke 33 fot. 2008- 2021 Dirlanda, tre-motorseiler, 29 fot. 2021- Link to post
nedgård Svart 21.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Cocker ble solgt til vestlandet høsten 2008 trur jeg... men nå har en 28for onsøykrysser, litt sjark-aktig Trur ikke cocker er så mye på forumet her sjøl... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.