Torkarn Startet Lørdag 20:17 Link til dette innlegget Startet Lørdag 20:17 Jeg kjøpte en Halco 26 i fjor med Sabbford 2704E motor og det som selger sa var Mercruiser Alpha drev. Når jeg slippet båten nå nylig, tok jeg endel bilder og sammenlignet med modelloversikten til Mercruiser. Drevet ligner et Alpha one drev, men mangler noen vesentlige detaljer. Innfesting for hydrauliske styresylindre eksisterer ikke. Styringen er via styresak på toppen. Kjølevannsinntak i nedre del er der ikke, dessuten har det et rundt deksel på styrbord side, som ikke er på Alpha drevene. Propellen er en vanlig propell. Jeg tappa av drevolja i dag, og blei litt paff da jeg passerte 8 ltr. og det fortsatt ikke er tomt. Jeg kan ikke se noen form for forbindelse til tank inne i båten. Dette er iallefall et drev med innvendig gear. Se bilder og hjelp meg, vær så snill. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart Lørdag 21:32 Link til dette innlegget Svart Lørdag 21:32 Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Torkarn Svart Søndag 11:22 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 11:22 Takk for svar. Ved hjelp av denne infoen har jeg funnet ut av det. Jeg har ikke dette drevet, men et Chrysler drive 90 ( Dana drev). Dette er identisk med mitt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.