Mammut1 Startet Tirsdag 18:52 Link til dette innlegget Startet Tirsdag 18:52 Hadde ei kjedelig oppleving (nøye skildra i anna tråd) i helga når båten skulle reddast frå storm. Under forflytting med tau gjekk det gale, og båten gjekk i ein steinmolo Kort fortalt gjekk motoren (opptilta) i steinane først. Deretter gjekk SB side på skroget i. Fekk båten på land til slutt. Har inspisert den visuelt no, og mirakuløst nok ser den heil ut. Den har fått nokre gode skrap i gelcoaten på styrbord side. Motoren har mista all lakk nederst på finnen, men propellen roterer lett og utan synleg kast. Sjølvsagt er eg no bange for at noko er seriøst herpa. Men kva bør eg sjekke? Båten er ein Rana 17 1985-modell, motor er ein DT40 1997-modell. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart Tirsdag 20:42 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 20:42 Mammut1 skrev for 1 time siden: Motoren har mista all lakk nederst på finnen, men propellen roterer lett og utan synleg kast. Har propellen fått skade? Dersom akselen har fått seg en smell må den klokkes med måleur. Toleransen er noen få hundredels millimeter, det klarer man ikke å se med det blotte øyet. Angående glassfiberen må du se etter sprekker i gelcoaten som kan indikere skader i laminatet. Bunnstoff kan problematisere den inspeksjonen en smule. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Honduras Svart Tirsdag 20:51 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 20:51 Tenker det første du bør gjøre er å kontakte forsikringsselskapet hvis du har full kasko. Så håndterer de resten. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Mammut1 Svart igår klokken 07:41 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 07:41 Honduras skrev for 10 timer siden: Tenker det første du bør gjøre er å kontakte forsikringsselskapet hvis du har full kasko. Har dessverre ikkje full kasko, men null kasko Dette er ein billeg gamal DC, ein båt eg brukar for å prekvalifisere meg sjølv før eg kjøper noko dyrare. Så, med litt tvilsom logikk, er båten i seg sjølv ei forsikring for ikkje å skade noko dyrt… Komodo skrev for 10 timer siden: Har propellen fått skade? Tilsynelatande ikkje. Motoren var tilta opp, så det var hovudsakleg finnen nederst som gjekk i moloen. Det var imidlertid store bølger, og ein slik gamal steinmolo er svært irregulær i forma, så eg syns det er vanskelig å bedømme 100%. Ingenting er synleg dog. Eg har bestilt eit liknande måleur og kan gjere eit forsøk på å måle kast når det dukkar opp. Komodo skrev for 10 timer siden: Angående glassfiberen må du se etter sprekker i gelcoaten som kan indikere skader i laminatet. Bunnstoff kan problematisere den inspeksjonen en smule. Eg skal inspisere området nøyare, frå begge sider. Kan nemne at det var omtrent ein km over vannlinja, og SÅ unøyaktig med bunnstoffrulla er eg ikkje Eg må innrømme eg også er bekymra for akterspeilet. Som nemnt over var det bølger, og når bølga gjekk ned klaska underhuset på motoren i utstikkande stein. Blir jo litt moment i den bevegelsen der. Men ved første inspeksjon såg eg ingen sprekkar… Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 22 timer siden Link til dette innlegget Svart 22 timer siden Mammut1 skrev for 2 timer siden: Tilsynelatande ikkje. Motoren var tilta opp, så det var hovudsakleg finnen nederst som gjekk i moloen. Det var imidlertid store bølger, og ein slik gamal steinmolo er svært irregulær i forma, så eg syns det er vanskelig å bedømme 100%. Ingenting er synleg dog. Hvis propellen ikke er skadet, så kan du heller ikke ha fått kast i akselen. Det må i tilfelle være noe som har vært der fra før. Mammut1 skrev for 2 timer siden: Kan nemne at det var omtrent ein km over vannlinja, Det var veldig høyt, men så lenge du er over bunnstoffet så er det jo i alle fall lettere å se skadeomfanget visuelt. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Luske_Ludvig Svart 22 timer siden Link til dette innlegget Svart 22 timer siden Høres ikke ille ut dette. Ville sjekket propellaksling visuelt og se etter kast. Selv om tolleranse skulle være "noen få 100-dels mlillimeter" så hadde ikke jeg brydd meg med å koste på verksted. En 1997-modell vil uansett medføre en mengde med risikoer og risiko for skjev aksling mellom det en kan se visulet og det en kan måle med måleur er en liten risiko. Sjekk etter tegn på vann i girolje, sånn som en alltid skal gjøre. Lakk på motor kan sprayes og gelcoat kan repareres med Biltema-gelcoat. Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 21 timer siden Link til dette innlegget Svart 21 timer siden Jeg tror helst at dette har gått bra, Hvis akslingen er bøyd, så vil det vel være synlige merker på propell. En opptiltet motor har også relativt mye "slakk", og det er gummioppheng mellom motor og brakett. Så det skal endel til før akterspeilet ryker. Og at eventuelle skader der er helt usynlige virker også usannsynlig. Sitér dette innlegget Link to post
Mammut1 Svart 20 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20 timer siden Komodo skrev for 1 time siden: Det var veldig høyt Stor båt veit du Nei men skaden er nærmare fenderlist enn vannlinja. Kjem tilbake med litt bilder av den etter kvart. Når det gjeld motor/undervannshus så er eg sjølsagt einig i det du skriv @Luske_Ludvig i at eit giroljeskift avslører vanninntrenging. Men; motoren har ikkje våre nedsenka i vatn etter krasjen. Vil det være hensiktsmessig å sette den i balje med vatn eit døgn eller så? Eg ser for meg at propellen må rotere for å eventuelt avsløre alle utettheiter. Denne motoren skal uansett ikkje på verkstad, eg vil prøve å fikse sjøl om det trengs. Alternativt blir den omgjort til moring. Elles er det jo betryggende at de erfarne båtfolk meiner at skadene potensielt er minimale. Viss så er tilfelle betyr det minst to ting; 1: flaks, og 2: Rana 17 må være ein ganske solid båt. Eg tenker no at Plan A er å sjøsette igjen, og sjekke om ting fungerer og om det kjem inn vatn. Viss motoren tilsynelatande er grei, ta den på land igjen etter ei stund og sjå etter vatn i girolja. Sitér dette innlegget Link to post
Mammut1 Svart 16 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16 timer siden Då har eg tatt ein skikkelig inspeksjon i dagslys. Skrog styrbord side ser slik ut: Så var det Suzukien. Eg legg merke til to ting. Det har dukka opp ei stripe med gamal lakk el i overgangen til undervannshuset: Det som verre er; i dagslys ser propellen slettes ikkje like uskadd ut (eitt bilde for kvart blad): Dette er jo ein gamal motor som eg kjøpte for ein slikk på tampen av fjordåret (etter at min gamle Yamaha fann ut at den skulle bruke saltvatn som olje). Så ja; eg veit at den har gamle tæreskader og ja; eg veit også at forrige eigar lakkerte den. Eg må innrømme at eg ikkje inspiserte propellen (anna enn å sjekke låsepinnen) før sjøsetting i år, så eg kan ikkje med sikkerheit sei når desse skadene har oppstått. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.