kjetilnar Startet 16.Juli Link til dette innlegget Startet 16.Juli Hei jeg har en VP d4 260hk, som tankmåleren ikke virker. Har ikke egen instrument men kommer opp på den lille lcd skjermen. Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å få det til og virke? Må jeg bytte tankgiveren ? Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 16.Juli Link til dette innlegget Svart 16.Juli Ikke virker, vil dette si at den hele tiden står på full eller hele tiden på tom? Om den står på full, gi toppen av giveren en kakk for å få flotøren til å løsne. Båttype og årgang vil være veldig relevant informasjon, kanskje er det andre med samme båt som har nyttig informasjon. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
kjetilnar Svart 16.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli Det er en Bavaria 27 sport 2008 modell. og den står alltid på tom Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 16.Juli Link til dette innlegget Svart 16.Juli Du må gjerne oppdatere trådtittel med båttype og årgang. Trykk på de tre prikkene oppe til høyre i første innlegg og velg rediger. Tankmåleren er koblet inn på den store EVC-boksen som antagelig befinner seg på et skott i motorrommet eller i nærheten. Vanntankmåler er også tilkoblet der. Du bør starte med å sjekke at disse koblingene er ok. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.