_Bliss_ Startet Tirsdag 21:18 Link til dette innlegget Startet Tirsdag 21:18 Har en nb 750 med mottorromsluker som ikke er hengslet. Ser ut som disse båtene er levert med forskjellige løsninger på lukene. Jeg kunne tenke meg å fått hengslet lukene langs siden. Da må begge luker flyttes noen cm lenger akterover for å gå klar skyvedør inn til cabin. Lukene ligger bare på noen u-profiler av aluminium. Disse kan flyttes lenger bak for å få plassen jeg trenger. Da må jeg lage en "forsterkning"/forlengelse av glassfiber for å kunne feste u-profil som ligger nærmest slyvedør. Ønsker ikke å begynne med støping. Tenker at vinkeljern i aluminium kan brukes? Evt andre forslag? Selve u profilen stiver av ganske mye i seg selv+ luken som også stiver av. Området blir ikke belastet uten at luker er lagt igjen. Det vil heller ikke bli synlig. Forskjellen på de med lukene lenger bak ser ut til å være at glassfiberstøpen er trukket noe lenger bak. løsning slik jeg ønsker: ( bilde lånt fra finn anonnse) slik som dette er det hos meg: Her er under profil som ligger parallelt med skyvedør: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.