Jump to content

Lillestrøm for alle ?


enrico

Recommended Posts

Liker godt Aquador 28 C og synes det er mye penger. huff. :sad: (drømme)

Helt enig - overraskende bra båt dette her. En del av løsningen på Aquador synes jeg fortsatt er for billige - som f-eks. lampettledninger festet med en klatt sika på hyllene inni skap, og finert tre som er beiset så det skal se ekte ut, men båten er fin. Jeg kjenner godt til Dockside Marine som har ansvaret for båtene i Norge, så si i fra om du blir mer enn "nyforelsket" så kan jeg forhøre meg litt om hva som er mulig.

 

Etter at Brunsqick har kjøpt seg inn i Aquador har nok også prisene på båt med CumminsMercruiser motor gått ned sammenlignet med VP motoriserte båter.

Link to post
Share on other sites

Hei.

Var i messe fra kl 1100 til kl 1800 igår. Så etterpå kom til pub i Oslo og sosial samvær helt til natt :cheers: Vi hadde det fint hele dag. :yesnod:

Liker godt Aquador 28 C og synes det er mye penger. huff. :sad: (drømme)

At-le :wink:

Var på messen hele fredagen og var innom å så på aquador.

Men selgeren skrøyt så mye at det ble i overkant, og så skulle han demonstrere den el. hydrauliske luka ned til cabin under dørken, og når den skulle ned igjen fikk han den ikke igjen pga at hengslen på styrbord side var blitt bøyd.

Antagelig gikk luka for langt opp (mer enn 90 grader).

Da var det slutt med skrytet og servicen, og han "slang" seg på mobilen til produsenten i finland.

Og vi gikk å så på 2 av drømmebåtene mine, Viknes 1030 og Nimbus 34 Commander :wink:

Redigert av Keiko ll (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...