Jump to content

Poseidon på NRK-Rogaland kl 1840


Poseidon

Recommended Posts

God dagen gode båtvenner,

 

Dette er bare en liten påminnelse; idag har jeg vært på sjøen med NRK-Rogaland som ville lage en liten rapportasje om Poseidon.

 

Været var nydelig - og resten vil vise seg etter hvert . . . .

 

Hvis du får inn NRK-Rogaland idag kl 1840, enten på direkten eller via nettet, så har du altså sjansen til å være med på en sjøtur i finværet!

 

Velkommen skal du være!

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Dét vil jeg hør på!!

 

Sjansen for å få inn NRK-Rogaland på disse kanter av landet (Østfold) er vel mikroskopiske, MEN, er det noen her som vet om det går an å ta inn dette via nettet? I så fall. HVORDAN?

 

P.S.: Trenget "teskje-forklaring" på en eventuell oppskrift...... :blush:

 

:o)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Nei!

 

Men kanskje noen hackere vet om en obscure metode? NRK er temmelig utspekulerte på å hindre slikt. Skulle selv gjerne lagret dette programmet og f.eks. Båtliv. Men egentlig er jeg imot slik hacking etter at Sagaforumet ble hacket (hadde heldigvis backup fra dagen før, så forumet var raskt oppe å gå igjen).

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Flott innslag, Poseidon!

....og fin bakgrunns"musikk" (Wichmann)........ :wink:

:o)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Flott repotasje!

 

Enig med Skipper_Worse, kunne godt tenkt meg en lengre innslag. Det ser ut som dere sliter med samme vær som vi gjør. Det er hardt, men vi står han av. ;o)

 

Kunne godt tenkt meg en reportasje om selve Poseidon (historikk og hva du har gjort med den) og hva du gjør for å gjøre farvannet sikrere med tanke på kursene du holder.

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med godt innslag, Poseidon! :flag:

De kunne godt ha spandert noen minutter til.

Ja, det var det; to timers opptak for noen ganske få minutter - klippet på kryss tvers . . . .

 

- men alle ordentlige programmer om båt skulle ha vært adskillig lenger :wink:

 

Takk for mange hyggelige hilsener!

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...